Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: bildgalleri
Läst 1185 ggr
signemo
0

OT Positiva tråden.

Här en positiv tråd. Här sker ju så mycket positivt i världen som vi har så lätt att glömma. Sen kan det vara roligt att berömma någon.

Jag blir tex. väldigt glad när jag är inne här på forumet. Tycker att Ni andra är en hel hög jättetrevliga människor.

Idag har jag varit glad över det fina vädret, att vårbruket dragit igång. Det har luktat skir och harvats. Men det hör våren till.

Sen blir jag så gald när kunderna på jobbet är så super trevliga och talar om att de trivs och blir hjälpa.

Sist men inte minst är jag så glad över att vara gift med min man och ha två fina vuxna barn.

Var rädda om varandra

mariaef
0

Mina älskade ungar gör mig både glad och stundom sur, men gud vad jag älskar dem. Ååh, jag får inte glömma kära lilla mamma….och mina småpojkar (katterna)

Jag trivs med mina jobb.

Jag trivs också med att vara på ÖN, och jag gillar människorna här.

signemo
0

Hihi. Nu är jag glad över att ha en säng att sova  för nu snubblar visst bokstäverna. Natti

Var rädda om varandra

Zedd75
0

Ja om en tima börjar reprisen för akademin för det okända. Final

Undra om Camila viner den gången med Flört

Elisabeth-J
0

Oj, det finns ju så enormt mycket positivt men jag kan ju skriva om några positiva saker om den här dagen Glad

Jag är så glad och tacksam för mina underbara Medarbetare som sliter hårt och för er alla medlemmar som är så härliga och positiva, ni sprider så mycket glädje och värme!

Har haft en cirkel idag som har varit rolig och glädjefylld.

Jag pratade med Ewa över telefon ikväll, hon kommer hit i maj och hon hade bokat resan så jag sa det till Robin, då sa han: Jag kommer ihåg första gången jag träffade Ewa när vi mötte henne vid bussen, jag såg direkt att hon är medial! Det sa han när Ewa var i telefonen och vilken glädje att få höra det från ett barn, barn ser ju mer än vuxna många gånger och vi som känner Ewa vet ju hur medial hon är, eller hur Ewa? Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jane-Lyzell
0

Idag har jag fått varit Pyro - ligger i blodet liksom(pappa älskade också att Elda) Eld är farsinerande - man luntar gräs och annat så vipps som fågel Fenix kommer nytt frodigt gräs upp!

Älskar våren då man får påta i jorden och så och plantera - så då blir det inte så mycket forumskriverier av - som ni nog kommer märka! Sent på kvällarna - kanske(eller mornar:-)

Kram på oss alla Positiva

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

EwaKristina
0

#4 *asgarv* Tänk att det går inte att ha några hemligheter för den grabben!!Cool

[mia-38]
0

Hej…

Det positiva är att jag fått sova en hel natt utan värk….hihihi.

Sen har jag sååå mycket spännande framför mej på jobbet idag. Ska ta hand om två studiebesök för två som ska börja jobba….å sen ska jag hjälpa en ny som kommer….sen möte….

Kram till alla som vill ha.

MVH Mia

Cristine
0

Jag är glad över att yngsta sonen börjar på sitt nya jobb idag. Äntligen!!! Att man  äta ute i trädgården är en härlig känsla..maten smakar bättre ute… och att se hur det växer i rabatterna dag för dag är också en höjdare för sinnet.SkrattandeSkrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marina2
0

Jag är glad för att våren är här.man kan sitta ute o äta,mysigt. Klippte gräset för första gången igår. Och inte att förgömma.grillning! Extra skönt när gubben fixar det,jag tar det "andra".

stina63
0

jag är glad för att jag är ledig två dagar solen skiner i skåne och det är så skönt så

Veyla
0

Måste bara säga, vilken jävla bra tråd. Man fastnar liksom i det tråkiga.

Finns mycket fint i mitt liv och en av sakerna är min familj. Jag skiter i vad det går på tv eller vilket väder det är. Min familj och mina vänner är det bästa jag har. Dem får mig att gå motströmms i denna dystra deprimerande värld. Dem är guld värda;)

Jane-Lyzell
0

Fåglarna KvittrarSkrattande och vår Damm med fontän flödarSkrattande

De eLivet!

Vänligen Jane

tommytoe
0

Jag är glad för min fru o 2 barn. Sedan har jag 2 stora positiva (tror jag) förändringar i mitt liv, en redan gjord o snart en till på gång. Stort tack till ÖN, om det inte funnits hade det nog inte blivit av. Sedan är jag glad för allt jag får lära mig här på forumet o träffa goa människor om än i cyberspace.

chik
0

Skrattande Det är toppen väder, Då blir man glad o vill krama hela värden…..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

Skrattande Upprepar vad chik sagt!Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Veyla
0

Vill putta upp denna tråden för den var så bra;)

BjornI
0

Jag är glad att haren klarade sig inatt. Men det kostade mig en häftig inbromsning och lite gummi på däcken. Men det var det värt !!

Veyla
0

Idag skrev jag ett oförberätt prov. Det kändes bra;) Sen ska jag till min gode vän och slappa:P

Hoppas att ni har en lika skön dag.

signemo
0

JAg är glad över att solen skiner, att kunna vara lite ledig i eftermiddag och över detta forum finns.Skrattande

Var rädda om varandra

signemo
0

JaAg är sååååå glad att vi kan vara på forumet igen. Jösses att man kan blivit så beroende Glad. Ha det bra

Var rädda om varandra

Erika-A
0

Ja, det kändes verkligen tomt utan forumet!! Glad

Eija
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

JAAAA…..äntligen…..det känns så skönt att få komma hem igen…eller hur…..

signemo
0

Jag blev så glad just nu. Det har startats fler positiva trådar på andra forum. Man sitter och ler när man ser att andra är glada.

Det finns ju en anonym förening. Jag kommer inte på vad den heter. Om jag inte minns fel så gör man en anna människa glad genom att ge något anonymt. Om man tex. står i en fika kö. Så betalar man för tex en bulle, kaka för ex. den 10 personen efter mig i kön. Expiditen får inte tala om vem som betalt. Kul ide. Tänk om man skulle ge kvinnan på pressbyrån i updrag att ge någon en trisslott anonymt. Blir ju inte så dyrt för mig.

HA en fin lördagskväll.

Var rädda om varandra

parsley
0

Jag har plockat årets första nässlor och ska strax äta dem.

Happyspirit
0

#23 Anonyma klubben, tror jag bestämt att den heter. En fantastisk ide tycker jag.

[Hellas]
0

#23 Visst är det häftigt att se bowlingkloten rulla vidare när det gäller sådana här härliga saker *Ler stort*.
Vilken härlig känsla för dig, Signemo, att starta upp något som plöjer sig vidare.

Kram //Hellas

stina63
0

Ja vilken fantastisk ide.. skulle man prova någon gång.

TantAlma
0

Åh Äntligen kommer jag in på ÖN….. Skrattande och kan göra mitt första inlägg på flera dagar. Det är positivt det!!!

Med ljus och värme Alma

Jane-Lyzell
0

#23 Se, positivitet föder mera postitivitetFlört

Vänligen Jane

Veyla
0

Indeed Jane. Du har så rätt. Jag är en av dem som skapade en positiv tråd på ett annat forum. Jag kunde inte låta bli;)

Jag diggar värkligen den här tråden<3

TantAlma
0

Hurra för positivitet!!!

Eija
0

Visst är det härligt att få vara positiv och göra som Singnemo skrev, ge bort något eller gör någon glad….som när jag gav bort mina pantflaskor till den lille killen som sålde majblommor utanför affären…., och den lilla killen blev så glad…då blev jag oxå jätteglad….bara att se hans glädje……positiv energi….behövs i alla lägen…

Och nu är jag glad för att jag har räddat livet på en liten krabat, min lilla adopterade hund, som kom igår, och allt verkar gå bra…min lilla fyrfoting verkar acceptera honom fullt ut….

signemo
0

Tänkte lyfta fram tråden efter allt mitt gnäll. Nu börjar senestern , skall bara in och jobba i morgon. Nu ser jag fram emot att städa fixa och dona inför vårt kalas. Våra fina barn kommer hem på torsdag eller fredag. Kul för gamla mor och far :-).  VAr uppe hos våra urtrevliga grannar en stund i em.  Hela huset är upp och nervänt. Och här sitter jag vid ön medans gubben min skall kika på fotboll.

Jag är så glad för att semestern börjat. Kram på er

Var rädda om varandra

TantAlma
0

Min semester har börjat…. Skrattande

Thinka
0

Vad har jag gjort för att få sådanna underbara vänner!!!

Jane-Lyzell
0

#35 Du är lika underbar själv - lika söker likaSkrattande

Kram Jane

reba
0

Positivt

Min katt blev biten av en huggorm två bett ett över ögat och ett i kinden ner mot halsen och vi har varit oroliga av hur hon ska klara det, men såren har blivit lite bättre och hon äter bra det är så härligt, även om hon spottar ut pencilinen 10 gånger så gör det inget.      Glad    Hon överlever.…. (enda negativa är veterinär fakturar på 1500 kr)

[Hellas]
0

#36 Du vet…trefaldhetsregeln, det man ger får man tillbaka…trefaldigt…
Eftersom du ger så mycket får du "finna" dig i att få tillbaka.
Du förtjänar det gumman!

MOTHERS_LOVE
0

Att finnas till ,att ha riktiga vänner som aldrig vänder än ryggen o som finns där vad än som händer,att få gå ut i naturen o höra fåglarna,s sång,att få bo i Sverige o ha det så här bra,(utan svält o krig m.m.)att få känna att man är älskad av NÅGON.(fast än man känner sig överflödig o onyttig i vissa fall o även oälskad) DET är positivt för mig o DET kan man verkligen vara tacksam för.

Kerstina-61
0

Då jag har få vänner som förstår detta med medialt arbete så känner jag mig ibland rätt så ensam (trots alla goa andar  hihi)
men efter helgen på Forumträffen så har jag fått så många goa vänner och jag är så glad och tacksam för att jag fick komma med i denna underbara gemenskap som ni är!!
Tack alla!!

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jane-Lyzell
0

Fram för mer forumträffar det är posetivtFlört

Thinka
0

Fick sms från väninnan i Norge nyss, hon var stolt över att vara min vän skrev hon… jag stört bölade givetvis när jag läste!