Guldhjärta
Var för ett tag sedan med på en kanalisering här på ÖN.
Där sas det att det fanns en man i min närhet..som lever….och han vill ge mej ett guldhjärta…Där fanns oxå en massa vackra fjärilar med en massa vackra färger….
Kan någon här inne känna av vem denna mannen kan va?? Hur han ser ut och vad han vill. Har funderat på detta ändå sedan dess och kan inte få det ur huvet..
Vill ni så får ni gärna testa….och kolla mitt foto…
PLEASE! 
Hej mia-38, vet du, det är inte meningen att man ska veta allt i förväg även om man så hemskt gärna vill och önskar :)!
Vissa saker är gömt i det fördolda och den dagen du träffar på den mannen kommer du att veta helt enkelt.
Tänk vad trist om Du redan idag skulle få veta vem mannen är då tiden inte är mogen.
Ponera att han kanske idag är gift, du kanske idag inte ens är attraherad av honom….ja i värsta fall skulle man ju kunna ändra på saker som skulle ha inträffat enbart på grund av att man får information för tidigt.
Kom även ihåg att ett guldhjärta kan vara symbol för något annat än ett Hjärta i guld inhandlat hos en guldsmedsaffär så lås dig inte fast vid att den man som ger dig ett guldhjärta är den rätte för då kanske du missar den mannen som faktiskt har….ett hjärta av guld redo att dela med sig, bara till dig.
Lyd ett råd Mia gumman, om jag vore som du skulle jag inte vilja veta då det ju faktiskt kan försöra mer än vad det gör nytta.
Tänk om jag själv säger att det är en ljuhårig man som arbetar med bilar och heter Tommy…..och du tror blint på mig….som ju absolut har fel denna gång (jag vet eftersom jag inte ens försökt tona in dig)……….
Jaa…Hellas….du har ju rätt…hahahah…är sååå himla nyfiken bara….Men vill man kika in hos mej iallafall och se vad dom får fram är det välkommet. Jag LOVAR att inte ta det på största allvar..
jag vet att ett guldhjärta inte behöver betyda ett smycke….utan nåt helt annat egentligen…
Skönt att höra……