Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 2496 ggr
Zedd75
0

VILKEN UNDERBAR HELG !

Ja jag måste bar brätta litte om vår underbar helg som vi hade på forumtrfäen nu.

Ja fredan börja med att min syster som körde mig åkte villse. Så bra vad en gps. haha. men efter mycke frågande och att man fick tag på eva på telefon så kom vi rätt.

På fedag kvällen had vi lite lätta övningar eller vad det kals ;)

Sedan på lördag börja med en trumeditaiton av Jane som var underbar. Sedan fick vi lite lätta introditons övnigar av jane.Sedan vad det dax för Tinkas uppträdenade. Var duktig hon var.Senare hade vi lite avläsnigsövnigar med elsibeth. Sen kommer vi till lördagen höjd punkt där jane hade trans-mediums. Som var mäktit och var med om

Och på nätterna snarka vi alla i kapp.

Ja det var bar lite vad som hände på forumträfen. dom andra brättar nog hjärna mer

MVH Zedd

Tuva-Lena
0

Välkommen tillbaka Zedd! Du må tro att ni är efterlängtade! :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Zedd75
0

'#1

jaså har det varit så döt på ön eller ?

Kram Zedd

chik
0

Du Zedd! det var roligt att höra att ni har haft en trevlig helg..Det är kul för oss ( tror jag ) Att höra hur ni har haft det..Bra nu lever du nog på detta en bra stund..Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

Ina123
0

Helt underbar har den varit och vi saknade er som inte var med, kramar Kyss

[Hellas]
0

Saknat jag med……varmsiga kramar, välkomna tillbaka

chik
0

ja tycker det är bra att ni har haft en givande helg.

Nu är det många som kommer att vara glada..

Lena.P är jag i verkliga livet.

maiya
0

En helt underbar helg har det varit,saknade er alla som inte var med på träffen.Kram

Kerstina-61
0

Uj uj va trött jag är  hihi. Efter pizza å ett glas vin somnade jag som ett barn i soffan å nu är jag här *L*

Vill tacka alla som var med på Forumträffen för att ni gjorde den till en underbart roligt helg! Jag har skrattat mycket och energierna var/är på topp!

Härliga människor allihop som jag ser fram emot att få träffa igen. Kram på er alla och även till er som inte hade möjlighet att komma denna gång

Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Katarinaj
0

Så nu är jag hemma i Skåne sedan en halvtimme ungefär. Har precis berättat för min 13-årige son om träffen, han tyckte att det lät "jättehäftigt" och verkar inte ha saknat mig så speciellt mycket *L* Nu ska jag läsa lite på Forumet och varva ner. Helt FANTASTISKT UNDERBAR helg, med många glada skratt och härliga människor. TACK alla ni som var där!

Kram Katarina

stina63
0

Hej alla sammans.. Nu har jag också kommet hem. Så roligt vi har haft de.. iJa så mycket vi har skrattat och haft oss och  inte har det varit mycket sömn under dom dagarna.. Rana rama sågverket var de Skrattande. Men nu kommet tröttheten smygande… sover nog väldigt gott inatt. Så duktiga ni här här på forumet på att läsa av.

Kram Tina

[Chakra]
0

Tack så hjärligt för en jättefin helg till alla som var med!

Vet knappt var jag är eller vad jag heter och önskar att jag inte började jobba klockan sex imorgon bitti! Har en hel del att sova igen; i en riktig sängGlad Ska ställa om mig på annan frekvens igen!

Bybo
0

Hej söta Zeddan!! :-) Håller med dig fullt och ut…ja, meeeer *S*

Har redan skrivit lite hur jag upplevt helgen…men måste säga att jag tror att ALLA uppskattade denna helge, vilka förutsättningarna än man hade ( hur ska det kunnas bräckas i framtiden? ) Jooo, det blir nog bra hur det än blir…

Tack för att jag fick träffa dig fina Zeddan :-)

kvinna76
0

välkomna tillbaka alla.) va skoj att ni hade roligt..kram

Thinka
0

Ja Zedd jag håller med dig, helgen var helt underbar. Jag tror att ingen behövde känna sig utanför, det fanns plats för alla. Jag kom på mig själv att tänka några ggr när jag "hittat" min kaffe kopp som jag tappat bort och var på väg mot rökplatsen ex att det var så underbart att se dessa människor som aldrig träffats förrut och ändå ha den där kännslan av att :men vi känner ju varann! Fast det var skönt att få sova i sin egen säng inatt, luftmadrass i all ära men…

Clary
0

Väkomna hem allihop, härligt att höra att helgen blev så bra som det var tänkt.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

EwaKristina
0

Goa,goa Zedd!! Vi hade säkert haft lika trevligt och kul,om vi bott under bar himmel i skogen dessa dygn.Kyss Tänk att det gick så bra,för alla utan dusch,även om någon försökte krypa ner i diskhon,hahahaha Trummeditationen med Jane var fantastisk,likaså Trancedemonstrationen,då skratt och tårar avlöste varandra! Kramar i massor till dej,vännen!

Kerstina-61
0

16#Nästa år kan vi väl sätta upp ett dusch-skynke framför diskhon  hahhahaha….

Kerstina

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

wolfie
0

Välkomna tillbaka!Härligt att ni haft det så underbart!jag fick minsann jobba jag,men hoppas jag kan delta nästa gång det blir en träff!

Jane-Lyzell
0

Ha ha ha Zedd - ja nog snarkade vi alla ihop, ha ha ha det var rena rama symfonin emellan åt!Skrattande

Tack en en gång alla för era lovord och det fina armbandet jag fick - mitt ego har vuxit flera dessSkrattande Var roligt att ni gillade Trumresan - då det är något som är i mitt privata intresse och tydligen nu mera (efter som jag ska upp och trumma i Avesta) även för andra!

Och Zedd du är verkligen en härlig själ:-)

Tack alla goa forumdeltagare för att ni är dem ni är och att Elisabeths energi med Ewas hjälp dragit oss samman till en härligt sammansvettsat gäng!

Det är att ge villkorslöst till varandra (nu gråter jag igen…) och det är detta mediumskap handlar omSkrattande

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

NancyAlke
0

Jepp Zedd, det har varit en underbar helg! Har du kollat upp något runt din gudmor ännu? Hade varit jättekul om det var så att det var hon som dök upp.

Måste erkänna att det känns lite tomt nu… men då kan man bara smyga ner handen i byxfickan och hålla i den varma och välladdade sten som vi fick av Jane, tack snälla för den!!!!

Zedd75
0

#20 nä ska kolla det men mamma senare

Jane-Lyzell
0

#20 varsegodSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"