Kan "spöken" göra detta?
Jag sov hos min farmor och farfar denna helgen, och första natten när jag gick och la mig, var jag själv på andra våningen, och precis innan jag skulle sova så hörde jag något som lät som en väldigt hög klocka, jag som var väldigt trött brydde mig inte om det just då utan somnade. Men på morgonen "undersökte" jag det, och kom fram till att det bara finns en digital klocka där uppe, så jag kollade telefonen (en sån med en rund cirkel som man snurrar för att slå numret), jag tog upp luren och sen släppte den efter ca. 2 dm, och då lät det EXAKT som det jag hade hört kvällen innan, och min syster bara skrattade åt mig.
Kan spöken lyfta på saker och sen bara släppa det?
Jag tror själv att det är min farbror som försöker visa att han finns där. Han bodde hemma då han inte trivdes med att bo själv, och då hade han andra våningen för sig själv, men 2004 dog han på sjukhus efter 3 års sjukdom.
Jag hörde även fotsteg i just det rummet men ingen har varit där, och sista kvällen satt jag och min syster i tv rummet på andra våningen, och hörde då att någon knackade på skåpet där inne, och sen öppnade dörren några centimeter.

För mig låter det som det är din farbor som vill koma och hälsa på och tala om att han fins
MVH Zedd
Vist kan andar lyfta på saker som i detta fallet
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"