Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 3155 ggr
drutten53
0

ÖNSKETRÅDEN

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej..läste om Martin..om han som har varit död i 8 minuter..han sände ut önskningar..så tänkte jag vi kanske skulle ha en sådan tråd..se om vi får våra önskningar uppfyllda…så jag önskar mig detta som finns på bilden…

P:S.om inte tråden är passande så får sajtvärden ta bort den

Vibeka
0

Bra tråd Druttan :)

Jag önskar mig ett jobb!!!!!!!!

anna-08
0

Önskar att jag fick simma med delfinerna…;)

SofieDahlberg
0

Jag önskar att jag fick åka till England och se McFly live. :]

Katarinaj
0

Jag önskar mig lite "flyt" i livet…

Eleri-Twinkle
0

Jag önskar:

*Jag önskar att min son blir frisk från sina allergier, åtminstone medparten. (eller heter det merparten…hmmm)

*Att mammas gröna starr inte utvecklas förrän hon är jättegammal och att hon slipper oroa sig så mycket.

*Jag hoppas och önskar att min make når dit han verklligen hör hemma i sin karriär, inom både musik och IT.

*Jag önskar lycka och harmoni till mina kära, både familj och vänner.

*och till mig själv önskar jag att jag blir av med min rädsla och att jag når mina mål som "utvecklande" själ=)

Kerstina-61
0

Att postkodmiljonären knackar på här med en stor summa pengar Skrattande

Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Soffe
0

#6 Det får vi hoppas *S*

Jag önskar att jag någon gång får träffa den stora kärleken Glad

Katarinaj
0

Sen önskar jag också att alla som önskar här i tråden, får sina önskningar uppfyllda…

Britt-Marie
0

Jag önskar att bli av med de skulder som vi har och att någongång kunna köpa oss en bättre bil. Och lycka för mina söner förståss..

Cina-1
0

Jag önskar också att jag blir av med mina skulder.

kaja
0

Jag önskar mig lugn och ro

SEViking
0

Jag önskar alla ett lyckligt och hälsosamt liv.

Om det får önskas två ggr så önskar jag mig en redig kvinna som kan göra mig sällskap på mina resor.

SEV Oskyldig

spoken123
0

jättebra grej det här, jag önskar oxå att postkodarna knackar på min dörr, så jag blir av med mina skulder, så önskar jag ett jobb ocg en liten röd kombi, så jag kan åka och hälsa på mina barn och barnbarn när jag vill    tack för ordet  tusen kramar

signemo
0

Först önskar jag alla på hela jorden ett fint liv. Och får det liv de önskar Sen önskar jag att min familj alltid kommer att må bra både fysiskt och psykiskt. Sen önskar jag att jag vågade lite mer.

Skulle man sen vara skuldfri skulle det inte vara fel.

Oj det blev en lång listaSkrattande

Var rädda om varandra

Anco
0

En önskan om ett fritt och underbart liv till alla. Samt att någon gång få träffa och leva med en man som förstår och respekterar min "häxiga,konstiga" sida.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

mona43
0

Jag önskar att min värk blir bättre och att bättre hälsa återvänder till mej och min sambo igen, att vi blir gladare och finner ro. Önskar också mina barn massor med framtidstro och glädje, givetvis också god hälsa. Naturligtvis hoppas jag också på bättre ekonomi! sänder även ett stort hopp om att världen skall bli bättre att leva i för alla på jorden, att mäniskor i alla länder kan sluta fred och leva ett bra liv på lika vilkor!Oj det var mycket på en gång Glad

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

melia
0

Jag önskar att jag och mina barn får leva tillsammans friska ett lååååångt liv Glad

som nr två önskar jag att få träffa den stora äkta KÄÄÄÄÄRLEKEN Kyss

TantAlma
0

Jag önskar mig ett barn till …..

Manni
0

Jag önskar mig ett "riktigt" jobb.

NancyAlke
0

Jag önskar att mitt liv får fortsätta att ticka på så positivt som det gör nu…  självklart önskar jag att alla andra också fick känna att livet går deras väg…

Kerstina-61
0

En önskan till som borde gått före den första Generad
Önskar att morbror blir frisk från sin cancer som han
kämpat sig frisk från en gång och som nu kommit tillbaka

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Lazarus
0

Önskar mig ett nytt arbete med mycket bättre lön…..

Trisha
0

Massor av önskningar och energi till alla önskningar ovan! Själv önskar jag mig att ÄNTLIGEN finna Stället. Det Stället. En härlig bullerby, där människor av samma skrot o korn delar en massa härlig positiv energi, utan skit o dramor! Min vision - att den äntligen blir sann, det önskar jag mest av allt!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Cina-1
0

#23 Då önskar jag att jag får komma o bo i din bullerby när du hittat den. ;-)

Eija
0
  • Jag önskar att alla mina kära håller sig friska…
  • Att jag blir frisk, så gott det går iallafall…
  • Själklart vore det inte dumt med en liten slant….
  • Och till sist så önskar jag att Britt-Marie önskade sig själv något oxå, och även ni andra som oxå tänker på andra först….
lavinia
0

Jag önskar mej styrka att kunna va den jag verkligen är…

i alla situiationer

och att därigenom kunna hjälpa andra hitta sin styrka

emilia888
0

#12 är du en redig man då??????Kyss

Jag önskar att dom jag som jag tänker på just nu när jag skriver detta tar mig på allvar och respekterar mig så mycket att dom gör RÄTT för sig så jag får tillbaka mina pengar****

Härligt med alla önskningar*

Marina2
0

Jag önskar alla allt gott plus en jättefin sommar vill jag ha!

FrauBlycher
0

som många här så säger jag

Jag önskar att jag fick uppleva kärleken som den är menad av vara, det hade varit trevligt.

[Chakra]
0

Jag har önskat mycket som jag redan fått och det är jag så glad för, men en önskan finns kvar; en kärleksrelation, vilket jag känner mig mogen för nu, men jag väntar…och väntar ännu längre…och gör allt jag kan på resan dit…Glad

Toyan
0
  • Min första önskan: Att alla människor på jorden ska ha mat
  • och rent vatten, tak över huvudet och kläder.
  • Slut på alla krig och all miljöförstöring, att människor ska inse att djuren är våra medvandrare på jorden och ska behandlas väl.
  • God hälsa både fysiskt och psykiskt till alla.
  • För min egen del, att vinna pengar så jag kan köpa en miljöbil och flytta till Trishas bullerby.

Tänk om det fanns en karamell

som gjorde varje människa snäll

och varje gång man tog en bit

så lät man bli att prata skit. Citat

Läst i en tidning för ca 5-6 år sen, satte upp det på

anslagstavlan på mitt förra jobb.

Kram på er allihopa!!   Glad

MOTHERS_LOVE
0

Jag ÖNSKAR mig verkligen : att livet vänder för mig nu___mycket mer gemenskap med alla mina 5 barn o barnbarn o hela familjen,bra o positivt arbete med god ekonomi o att vi hittar ett annat hus där vi kan trivas o bo .

Jane-Lyzell
0

Toyan - vilket fint citatSkrattande

Jag önskar Fred och kunskap åt alla männskor på vår jord och utanför den medFlört Hälsa och kärlek med!

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

SEViking
0

#27 Klart jag är!!

Då önskar jag åxå att de som är skyldig pengar gör det dom kan för att betala tillbaka. Tänk om så vore, då kunde jag resa ännu mera.

SEV Oskyldig

squaw
0

jag önskar att alla kunde vara samspelda, och att vi såg på varandra med samma respekt,och att de råder fred och lycka på vår jord.Och att alla vårdar moder jord men med omtanke..Tänk jag läste en indianbok där de berätta att de kunde kupa sinna händer och dricka dess flod vatten….så friskt och klart va då vattnet.Lycka harmoni och kärlek……..önskar jag alla….

melia
0

#31 vilket jätte fint citat!! det tänker jag använda mig av om det är okej Glad

Tiia
0

Jag önskar mig barn

fettmedkevlar
0

Jag önskar att jag klarar körkortet, efter att ha kämpat med det i snart 1,5år känns det nästan meningslöst. och att jag och sambon känner oss redo att skaffa barn.

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

stina63
0

Jag önskar mig fred på vår planet. Så alla barn kan vara barn leka och vara glada. Äta sig mätta och sova gott på natten. Önskar mig att alla visar respekt för djuren i vår natur.

Övrigt önskar jag mig en ny katt som jag kommer få senare i sommar.

bjprofit
0

Jag önskar att jag vore allsmäktig för en dag.

Under den dagen skulle jag låta alla människor få bli medvetna om sitt inre jag, få komma i kontakt med sin själ….typ :-)

"Om inte NU........när då?"

"Vad som än händer......så är det OK"

Toyan
0

Så klart det är ok melia.     Glad

kybele
0

Jag önskar människan kunde öppna sina ögon och se varandra för vad vi igentligen är.. utan ras och utan hat.. bara vad vi är.. enkla själar med viljan till ett bra jordeliv. Önskar att evig frid och ro fanns på jorden och inget fanns som hette fattigdom eller svält. Inget krig eller vapen skulle existera,bara frid och harmoni och lyckliga leende på var och än,stor som liten.

Tur-Budda
0

Jag önskar allt större närvaro och intressanta upplevelser. 

Jag önskar att alla mina tjänster och produkter ÄR mycket efterfrågade och högt värderade.

Jag önskar att våra barn har rika föräldrar. ;)

Denna kommentar har tagits bort.
E-L-S-A
0

Jag önskar att jag blir rik i framtiden :)

Spiritinthesky
0

Jag önskar mej en välldigt bra tävlingskarriär.

Isa Aronsson

www.stallequino.se

SaraA
0

Jag önskar att mitt liv blir någorlunda stabilt och att jag kan må bra och trivas med mig själv snart.

Anco
0

En av mina önskningar har slagit in idag!! Min efterlängtade trumma ramlade in med posten idag. Hurra… den är sååå fin, det ska bli underbart att lära känna den. :D

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

drutten53
0

Hej Anco..får gratta dig för att en önskan har slagit in för dig…hoppas oxå att min önskan slår in…ha en bra dag..kram

drutten53
0

Jaha min ÖNSKAN har nu slagit in..som ni vet satt jag in en bild på min önskan..men tyvärr så blev det inte så…istället så blev min önskan uppfylld ändå…så titta på bilden..kram

Britt-Marie
0

Men Grattis Drutten..Vad kul..glädjs med dig..

drutten53
0

Tack Britt-marie..har varit ute och provkört den..det tar ett att innan man kommer fund med allt..men är jädras glad och nöjd..så jag får väl ändra eller skriva nytt på dagens tråd…den är jätt skön att köra..fick även 5 tusen i check på bensin..den är utrustat med

ACC/klimatanläggning…motorvärmare..dragkrok…sterio m kasstett o cd-växlare för 6 cd…nästan nya vinterhjul med dubb..så nu ska jag även chocka kroppen yttligare..efter denna cigarettask som jag har här..är den sista…så mina cigpengar ska gå till bilen..mitt hjärta hoppar av glädje  står och tittar på den från fönstret…kram..sill o potatis väntar nu

min ängel var med mig idag..sänder ett JÄTTETACK till min ängel

KeYoFlIfE
0

Jag önskar mej, att min dotter på 14 år kan se något positivt i framtiden att hon lär sej älska sej själv o blir o må bra. Jag önskar min son slapp operationer i massor, jag önskar min lilla flicka får må bra i sin mage. Jag önskar min man en skön semester!

Eleri-Twinkle
0

GRATTIS till den fina bilen vännen*krama*=D

SEViking
0

Jag önskar att kvinnor inte kunde sprida skitsnack och tillåme hitta på lögner om en bara för att man inte dansar efter deras pipa.

Jag önskar kvinnors lögner och skitsnack vänds mot dem själva

SEV Oskyldig

TantAlma
0

# 55 Lita på karma, lögner och skitsnack kommer igen.

Ofta dubbelt.

Alma

Morsan1
0

Jag önskar mig ett hus, ett alldeles underbart speciellt hus från min barndom.

Tur-Budda
0

*noterar förvånad till sin förvåning att önskningen börjar ge resultat*

Jag önskar att allas önskningar i den här tråden slår in! =)

SEViking
0

Jag önskar alla en alldeles förbaskat trevlig helg.

SEV Oskyldig

Mizzi
0

Jag önskar att jag blir fri från min panikångest för alltid, och kan börja leva ett normalt liv, och kunna ta ett arbete så jag får råd att köpa mig en liten bil .

Och så att jag ska kunna ha råd att någon gång i mitt liv åka på  semesterresor med mina underbara barn ,för det förtjänar dom verkligen.