Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 549 ggr
[Susannaa]
0

Dålig energi?

Detta hände för  ca 2 år sen när ja var ensam hemma o satt o lyssna på musik i mitt rum.

Jag satt och lyssnade på musik i mitt rum , på Slipknot som gruppen heter , jag satt bara där och diggade musiken ett tag då helt plötsligt jag får en känsla av starkt obehag och jag blir rädd helt utan anledning , och jag stänger av musiken och skyndar mej ut i köket, där jag häller upp lite glass i en skål bara för att göra nått annat,
jag tar fram ett deciliter mått som jag skulle blanda chokladsås i och ställer det på diskbänken och går mot kylskåpet för o hämta grejer, men när jag vänder mej om står decilitermåttet och snurrar ganska snabbt på diskbänken, jag får nästan panik o tar glassen o går ut o sätter mej på altanen o vågar inte gå in, efter ett tag kom mamma hem och frågade varför ja såg så rädd ut, jag berättade för henne och vi gick in.

jag har lyssnat på denna låten flera ggr innan och aldrig har ja kännt nått lr liknande, de var första gången, men varför? var de e slaks varning eller nått? eller va de dålig enegri som på nått vis kom genom musiken ?

i texten sjunger dom runn if you whant to.
vilket var presis va ja gjorde innan jag ens tänkte på att dom sjöng det i låten.

Låten är bonus track på slipknots album " 870621345 " vet tyvärr inte vad låten heter , om nån vet namnet på låten skriv gärna vill  kunna läsa vad texten mer exakt handlar om.

vad var det som hände?

Sol-Angelica
0

det kan vara många olika anledningar till att måttet snurrade,det kan vara så att någon som du känner kanske bara ville visa att dom fanns där för dig,,ibland tolkar man saker negativt för att man blir så rädd,för man förstår inte vad som händer eller varför..men det kan bara vara något gott oxå..att någon vill dig väl…

Kram Sol

Dravcena
0

Jag tror inte heller att det här hade samband med vad du lyssnade på just då. Jag tror precis som Sol-Angelica att det var en tillfällighet.

Jag själv var med om en liknande händelse en gång, en fantastisk händelse. Jag stod och skulle ta på mig skorna som stod under en byrå. PÅ byrån låg ett av ungarnas riddarsköld i plsast. När jag vänder blicken neråt för att ta på mig skorna börjar skölden snurra och lyfter en tre centimeter upp från byrån samtidigt som den snurrar. Jag står där och glor som ett fån :-) och sen säger jag……välkommen…..gör det igen! :-) Men inte sjutton hände det igen. Men jag tror- eller vet att någon ville göra sig påmind. Det är inget farligt, inget hemskt, inget omen, inget Tecken - bara en vänlig själ som säger: "kolla, jag är här."

Kram på dig!!

[Susannaa]
0

Jo så kan det ju faktigst vara, men de var ju lixom musiken jag blev rädd för på nått sätt och stängde av och stack in i köket, sen hände de där me decilitermåttet ..

Pehpsii
0

Det kan ju vara så att när du lyssnade på musiken så slappnade du av och "öppnade sinnet" så att du blev mer mottaglig för känslan om det nu var ngn/ngt närvarande.

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Eija
0

Om det var musiken du blev rädd för, så kanske någon/något ville trösta och visa att det fanns någon hos dig som beskydd….