Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: dagensrosdagenskram
Läst 1781 ggr
FrauBlycher
0

Dagens ros!

Jag vill ge det största knippet vildblommor till min kära vän Eleri_Twinkle!

Utan henne hade jag inte varit den person jag är idag och du är sannerligen min syster och själsvän på alla möjliga och omöjliga plan :)

*storkram till dig*

skruttan31
0

skriver under fraublycher,,  Eleri är verkligen värd blommor,, för den underbara människan hon är,  även du frublycher kramar till er båda….

Eleri-Twinkle
0

Tack min älskade urmoder, jag kan bara säga detsamma:-) Vi har hjälpt varandra att utvecklas som människor och själar genom alla de år vi känt varandra*KRAMAR OOOOM* Jag älskar dig och om du visste vad gott denna tråd känns just nu, när jag är lite vissen.

Kyss

#1 o du min blomma, jag är så tokig i dig med, sååå lycklig att vi är vänner*kramar på*

drutten53
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej…jag kan bara hålla med..har aldrig träffat elina personligen…men har känt att denna varelse är något speciel…hon sände värme o kärlek i sina inlägg här och även i privata mail…hon målar även med kärlek och lägger ner all sin enerig på målningen..är ägare till två av hennes alstrar…Tack ELINA..många miljoners blommor till dig kommer körandes med en skotkärra..kram..var rädd om dig

Eleri-Twinkle
0

#3 Tack käraste Annie*Kramar om* för alla dina ord, dom värmer i massorKyss

Trisha
0

Vill bara hålla med… har aldrig träffat Eleri, men vilken värme och urkreativitet som bara strålar!!! Ett fång från mig också!

Och är du vissen, kanske jag får skicka lite healingenergi oxå…?

Kramar från Elinor

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

FrauBlycher
0

ingen är så oerhörd som du :)

*kramar om*

Eleri-Twinkle
0

#5 Tack Trisha*kramar om* feel free att skicka över litet pepp-energi:-)

#6 *varm*

Gonken
0

Jag håller med …du är värd många fina blommor.

Puss på dig

Eleri-Twinkle
0

#8 taaack gumman*krama*

prellen
0

Dagens ros vill jag ge till min Chef som står ut med mig varje dag på jobbet. Det om ngt är väl värt en ros.

Eija
0

Håller med alla här….du är verkligen värd många, många rosor..du genomsnälla och underbara varelse….och så vackert du skapar dina bilder och dikter som du delar med till alla här….kramar om dig….

[Chakra]
0

Du får vackra blommor av mig också Eleri!

Välj själv vilka du helst vill ha!

Kram Chakra

Marina2
0

Håller med att du är värld det Eleri,fast jag bara känner dig genom dina inlägg.Sänder ett jättefång!

kram

Eleri-Twinkle
0

Vad goa ni är *gruppkramar om allihop* samt sniffar på alla blommor*mys o glädje*Kyss

[Hellas]
0

Varma goa kramar från mig med förstås och massor med fantastiska ängsblommor till Eleri *Kramar hårt* Kyss!

Det kommer beställning från mig med, självklart ska din energi sitta på väggen i mitt kommande speciella andliga rum.

Jane-Lyzell
0

KyssSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Anco
0

Kan bara sälla mig till er andra och ge Eleri ett jättefång av de vackraste rosor.
Kram till dig gumman, det är du värd!!!

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Eleri-Twinkle
0

*Kärlek till alla*Kyss

EwaKristina
0

En så fin rosbukett Eleri får du av mej med!! Du har ett hjärta av guld!Kramar från Södra Dalarna och Ewa

Sen vill jag passa på i denna tråd,att även ge en stor,stor bukett till vår lady-Oona,för alla kloka ord hon levererar till oss….Kram på dej!

Eleri-Twinkle
0

Tack EwaKristina*Kramar om*