Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 1343 ggr
sven-g
0

Men vad ända in i är detta

Jag funderade en bra stund om jag skulle skriva detta, för det kan nog uppfattas som koko bahia. Ute på min gård står en figur av sällan skådat slag, bredvid honom står det SAM men detta står upp och ner. Kan någon komma med en förklaring.

Katarinaj
0

???????? No ideá

sven-g
0

Figuren har en enorm fallo symbol. Skratta inte nu.

Katarinaj
0

Jag skrattar aldrig åt enorma Fallossymboler, men skojar du med oss eller? Figur? I papp eller levande? Skratta nu inte åt mig…

Katarinaj
0

Hahahahah kunde inte hålla mig….förlåt

sven-g
0

Nej jag förstår att ni inte tror mig, detta är knäppt.

Katarinaj
0

Jamen är det en konstgjord figur eller lever den, eller du har tjuvstartat med Midsommarsnapsarna

sven-g
0

Högst levande, jag ska upp och jobba i morgon. Är fortfarande kvar. Jag ska smyga ut med kameran.

Katarinaj
0

Ja det tycker jag absolut du ska göra, jag vill gärna ha bildbevis *L*

stina63
0

Hmm förstår ingenting nu.. Står det en figur på din gård och vad är det för figur Hur ser figuren ut? Och vad är SAM för något? Jag har precis mediterat så jag har kanske inte kommet tillbaka riktigt..

sven-g
0

Det gick visst inte att fotografera, Men ordet Sam har kommit tillbaka när jag kom upp till datorn, nu börjar det bli drygt. Gör en förklaring ute på min gård mot skogsbrynet står det Sam med stora bokstäver S och M är närmare marken så det blir som en del av en cirkel.

Katarinaj
0

Jag hänger inte heller riktigt med…Sam? Onkel Sam? Men var där inte en levande "person" också? Säg Hej till honom då o se vad han svarar

stina63
0

Kanske det är skogfolken som hälsar på dej och en av dom heter kanske sam.

sven-g
0

Nu är det ytterliggande en figur, nu går jag och stoppar huvudet under kallvatten kranen. För detta är inte roligt men omvälvande.

Zedd75
0

#13 kan du beskriva figuren mer hur den ser ut ?

MVH Zedd

Katarinaj
0

Har du Hund, ta med dig den ut i så fall och se hur han reagerar. Annars hoppas jag du får en god natts sömn och att dom inte orkar stå kvar där tills i morgon bitti.

Eija
0

?????, vadan är det som du ser, kanske du har tullat på midsommar drickat…Skrattande, visst vet man ju vad det är som man firar med midsommaren….har du fått en speciell midsommarstång av SAM….he,he,he..Flört..

Eija
0

Ursäkta, ville bara skoja lite…..men figurerna för dom har ju blivit två…eller hur…..kanske har startat sitt firande redan….och midsommarstången symboliserar ju mannens fruktbarhets verktyg….Skrattande. Det var kanske det figuren ville påpeka på sitt sätt…..

sven-g
0

Nu har ja varit ut med hunden, i skogskanten går en bäck, gått bägge sidor om bäcken, mellan två broar. Det enda jag såg och kände av var mygg. Jag ska försöka beskriva figurerna, den med fallon hade nån typ fyrkantig sak bakom halva huvudet kan varit krage lite rundlagd litet huvud i förhållande till kropp. Den andra lite märkligt huvudform nästan som när man ser en pudel framifrån. Jag förstår om man drar på smilbanden, det skulle jag nog själv ha gort om någon skrivit detta.

Katarinaj
0

Ja jag drar på smilbanden…men jag tror på dig. Ja dom vill väl önska dig en fruktsam Midsommar. Jag önskar dig detsamma. Ska krypa ner nu och hoppas du sover gott i natt.

sven-g
0

Detta Sam står fortfarande där i skogsbrynet, jag vet inte hur många gånger jag blundat och gnuggat mig i ögonen i kväll. Jag antar att det är något jag ska fatta men det verkar som att det går trögt. Måste säga att bokstäverna är över två meter höga.

Elisabeth-J
0

Det kan ju vara ett namn som betyder något speciellt.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

sven-g
0

Jag fattar ingen ting och varför är dom upp och ner samt i en båge, jag får väl fortsätta att glo mot skogen få se om det kommer en förklaring.

chik
0

PDT_Love_06 Du Sven!!Kan du inte trava ut o se om du ser ordet när du kommer nära?

Lena.P är jag i verkliga livet.

sven-g
0

Har varit ut och först försökt tagit fotografi men ingen ting, sedan varit ut med hunden och snurrat runt bara mygg. Det verkar som jag måste vara på övervåningen, ha nu när jag tittade ut var dom borta

chik
0

PDT_Love_06Du!! Det var väl bra..Nu kan du såva ordentligt.Ha de.Lena

sven-g
0

Ja nu ska jag lägga mig, men något sådant har jag aldrig sett tidigare i mitt liv. Och jag hoppas att man någon gång förstår varför. Ande väsen då är det för mig korta kontakter. Och sådana där små tror jag bara jag sett är ej helt säker. Så man får begrunda detta. Jag har full förståelse om ni inte tror på mig. Denna dagen kan man nästan tro att man håller på att bli sjuk.

Jane-Lyzell
0

Skrattande god natt Sven-g

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

eggebanroth
0

Sven jag tror mig förstå detta. Hur som helst God Natt ,utan pusss:)

sven-g
0

#28 Om du förstår detta skulle jag vara mycket tacksam för en förklaring.

chik
0

Sven!!!Jag tror dig..Jag menade bara att det var bra att det blev lugnt..

Så God natt nu Alla mänisko barn..

anna-08
0

Hahaha…komiskt…sorry men jag börjar tro som Eija…har du tjuvstartat med snapsarnaSkrattande Kram

signemo
0

Hej Gomorron sven-g . Hoppas du har sovit gott. Ha en skön midsommar.Skrattande

Var rädda om varandra

Eija
0

Önskar dig oxå en god morgon och fin midsommar…..Skrattande

sven-g
0

Tyvärr blir det ingen nubbe med sill denna midsommar, jobbar hela helgen. Det var synd att ingen, hade någon teori vad detta var, men jag förstår att det verkar sjukt. Har inte nämt detta för min omgivning, det är nog säkrast så. Om man kom och talade om detta, då tror jag att dom sa, när får du tuppjuck, steget efter dilerium. Glad midsommar på er alla, ha det så gott.

Eija
0

Va tråkigt för dig att inte få fira traditionsenligt….det var kanske därför dom där figurerna dök upp, för att påminna dig om denna helg….ha det så skönt ändå….jag mår utmärkt trots att jag inte heller har tagit vare sig nubbe, grogg, vin, likör eller öl….men ätit gott har jag….kanske därför som jag mår utmärktSkrattande

sven-g
0

Dom där figurerna tänker jag inte så men, texten Sam eller Mas eller hur det skulle läsas. Men det kan ha fördelar även att jobba på storhelger. Så nu ska jag kolla lite mer tv och sen blir det kojen. Jag får väl hoppas att det inte blir mer av samma sak. Men det är ju så otroligt, så nu börjar man försöka hitta någon förklaring. Börjat tänkt det kanske var något annat än en fallo som var där fram, det var lite väl stort. Ca 20-30 cm i diameter och 50-60cm långt och mycket avsmalnande fram. Det var nog något annat

Bengt-Olov
0

Morrn, Sven! Måste fråga varför det inte funkade att fota objektet!? Är det kvar!?

sven-g
0

Nej när jag var ute var det väck

Bengt-Olov
0

Inga spår kvar av det heller!? Är din känsla att det hade med midsommar att göra, och att du inte kommer att få se det igen - förrän möjligen nästa midsommar!? Vad har du för tankar NU!?Hur var det - vad var anledningen till att du inte kunde fota!? Frågorna är många…

chik
0

hot over you)hot over you)hot over you)

Vibeka
0

En tanke dök upp när jag läst detta Sven eftersom det stod upp och ner som du säger så stod det kanske WAS?! Alltså VAR, ÄR på svenska kanske till någon hjälp i ditt tolkande????

Ha en fortsatt härlig midsommar allihopa!! Skrattande

sven-g
0

#39 Om jag hade någon aning, i sådana fall skulle jag väl sett någon antydan till något liknande tidigare i mitt liv.

#40 Kom dina barn ut på tvären hur lätt som helst, det kan inte vara lätt för din man. Han får väl stoppa in huvudet och jucka med axlarna. Fy på migCool

chik
0

Du Sven_g !! vad menar du?? Mina gubbar var ett sätt att lätta upp det..Men du, jag ber om ursäkt!!!!

sven-g
0

#43 Jag skojade förstår du väl, om du tog det som något annat ber jag om ursäkt. Jag tog det som om du skämtade om sådant, så jag fortsatte. Gubbarna  såg liksom lite lystna ut.

chik
0

Okej!!Jag blev lite rädd..Då skall Sven.g ha en fortsat bra kväl.