Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 617 ggr
bajn
0

Varför just nu!

Varför just nu? Ja det kan man fråga sig. Vi ska åka upp till Idre på Söndag, det ska bli härligt, har inte varit hos mina släktningar på över ett år. Ska bara njuta av att bara vara och förstås fiska, både dagar och nätter. Har 2 grabbar på 18 år och i går sa den ena: jag vill inte följa med! självklart att han inte vill vara ifrån sin nya kärlek i 7 dagar! måste vara jobbit…*fniss* den andra sa då INTE jag heller i så fall. Nu står jag hä och vet inte varken hit eller dit. Dom är ju 18 bevare mej .. men det känns som att det är sista sommaren som hela familjen åker upp tillsammans.. Inte nog med detta, mina glasögon har nu gått sönder så jag inte kan läga mer.. men har inte pengar till nya.. ska även till arbetsförmedlingen och få en avlusning , har väll inte sökt tillräkligt tycker dom, har BARA sökt 15 st sen sist.. dåligt …. nääää jag går nog i ide ett par timmar tror jag, / Birgitta

Eija
0

Jag puschar på dig och vill att du åker iväg ändå, och njut av tillvaron…dina killar är ju som du skrev 18 år och vuxna nog att klara sig själva en vecka….

Och du skall inte känna som det är sista sommaren som familjen åker upp, för jag lovar att rätt som det är så vill dom åka med längre fram…och föresten varför inte ta med flickvännen till din son….en idé bara….idag kanske din dag känns nattsvart och allt är emot, men då vet du ju att det kan bara bli bättre……så….kramar om dig och önskar på en bra lösning på detta dilema för dig…..

Morsan1
0

Du får gå i "Idre"!!! Ha ha ha ha

Lämna grabbsen hemma, åk till fjälls med gubben och upplev lite "livskvalité" utan ungar! Och då behöver du inte ha glasögon heller!!! Hi hi hi

Puss och kram i massor

Åsa

bajn
0

Tusen tack till er båda.. nää inte behöver jag några glasögon inte…. och#1 det kändes bättre redan efter att jag fick skriva till Ön , visst kan dom klara sig hemma., men i dag sa bägge att dom följer med…. tack / Birgitta

Eija
0

Vilken glad nyhet….ha det så gott därborta……kram