En händelse igår...
Måste bara berätta något som hände igår natt!
Jag skulle då sova så jag låg såklart i min säng :P
Min ena hund låg för en gångs skulle också i min säng. Hon ligger då och sover och helt plötsligt så liksom flyger hon upp med huvudet och tittar mot dörröppningen. Hon tittar med stora ögon på samma punkt utan att släppa blicken.
Jag trodde ju det bara var något hon hört eller något så jag lägger mig till ro igen.
Jag råkar stöta till Fiffi (hunden) med foten så hon sticker iväg (det gör hon alltid när man puttar till henne när hon ska sova.) Jag hör att hon stannar i rummet utanför för stegen tar slut mitt i allt liksom. Efter bara en pytteliten stund så kommer hon tillbaka i full fart (i vanliga fall kommer hon inte tillbaka) och lägger sig direkt ner i sängen och tittar mot dörröppnngen igen ganska chockat.
Jag undrade ju vad det var, men jag var så trött så jag brydde mig inte. Sen råkade jag stöta till henne igen, men då morrade hon bara åt mig utan att resa sig ens.
Undra vad hon såg……
Hon är aldrig så här i vanliga fall
Säkert hade du besök & djur är ju så otroligt känsliga för energier! Spännande att få veta om du/ni upplever något mer ;) Kram Anna
Eftersom detta är rena rama spökhuset så upplever man en del XD