OT/ Vill bara visa...
Men Gud vilka små underverk!Nu är jag oxå kär…;) Trevligt att få se så små godingar direkt på morgonen ;) Grattis & Lycka till med dina Älsklingar! Kram Anna
#1 tack :-) Nu är dem några dagar äldre, och så fort dem utvecklas!!! Nyss lade jag mig vid dem, och ropade lite, och de kom direkt!!
Ja, det är inte klokt vad glad jag är av dessa små tussar!! Måste berätta att jag är med i katter i fokus, eller var. Känner mig lite dum, då dem är lite snobbiga där.
Jag vill inte snacka skit eller så, men känner att en huskatt är lika värdefull som en raskatt.
Ja, om ni inte fattar vad jag menar så..okej….Dem som har raskatter, skryter eller talar gärna om att dem ska ha en massa kullar, men i samma veva så blir dem som tokiga om tex en liten tös på kanske 15 år ber om råd för sin "huskatt"
Ja, dem menar att det finns sååå många hemlösa katter…men, TA en sån då!! Oftast är dem ju mycket friskare än en framav lad raskatt, som jag fattr det….
Men oooh, asså, jag är så glad över detta sk misstaget. För jag brukar alltid vara snabb med kastrering…, men denna gången hann jag inte med :-/ :-D hahaha
Trist om dom e snobbiga pga att dom har raskatter…en vanlig bondkatt kan vara precis lika underbar….Jag har haft både ock,så jag vet ;) Nä…stå på dig du & dela med dig & diskutera om dina godingar ;) Kram
Jaa, vilken härlig morgon syn, så söööta
#3 Jag har haft en Birma som var underbar, förutom en liten skavank pga framavlingen :-/
Tack snälla, men där sätter jag inte min tass, ja, på katter ifokus…
Säkert finns det många fina människor där, ja, det borde det ju, då man gillar djur. Men, det får vara nån måtta asså…ja, då småflickorna får skäll….

Alla mina missar har varit vanliga huskatter utom den här sista lille grisen och inte sjutton är det nån skillnad annat än utseendet.
Visserligen gav jag inte en förmögenhet för honom och har aldrig funderat på utställning eller avel man kanske agerar annorlunda då vad vet jag? Det som är viktigt är att det är att det är en trevlig misse och peronligheter är de allesammans :-)
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Åh, vad fina!
Har inga egna katter, men är kattvakt ibland, och jag träffar många som har katt!
Jag har lärt mig tycka om katter!
Minns en gång för många år sen då jag och en väninna skulle gå och mata en katt, och vi var båda livrädda…
#7Livrädda? *skratt* Mn katten var väl go, eller hur`?
#10 ååååh Anna, så fina goa, utstrålar harmoni!! Kraaaaam
Vilka söta missar, jag saknar vår katt, en vanlig bondkatt men som var väldigt speciell både till utseende och personlighet.
Han gick bort för två år sedan och blev 16 år.
Det finns inget så rogivande som att ha en mjuk katt i knät, att prata med och gråta med eller bara gosa.
Min man vill inte skaffa någon mer katt pga alla klösmärken överallt, men vi får väl se, vi är två mot en, fast vi har två hundar också som kanske inte accepterar katter.
Ja, jag har varit rädd för katter! Men det är längesen! Skäms lite över det nu!
#13 Då ska jag erkänna för dig, att jag var rädd för mina dvärghöns, och dem hade jag ändå i 4 år *S*
Vi hade dvärghöns i mitt föräldrahem förr!
Fina ägg!
# 11 Tack Pia ;) Lägger ut fler i mitt album på sidan ;) Lycka till med dina godingar
Kram Anna

Gud så söta missar, då skulle ni se min!!! 6kg, hängbuk, ca 15 år gammal, men ack så trevlig. Se bilden i mitt fotoalbum så förstår ni vad jag menar.. men blir ganska sugen på att skaffa en smidigare katt, näää det är taskigt/ Kram Birgitta
#17 Ja, men din Katt behöver nog en pompis *S* :-)

#17 var ju tvungen gå in och titta på din misse, är ju fin, gillar stora missar. Sonen har en som börjar närma sig 8 kg, så härligt när hon klättrar upp i famnen……….
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Åh… underbart!!! Finns det nå't vackrare än kattbebisar!!
Hos oss föredrar vi bondkatter ;)
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Käre tid så söta kattungar! Lycka till med dom!
kram. Miriam.
Vilka små pärlor!! Förstår att du är kär
Hade en underbar kisse som hette viggo som vi tyvärr var tvingad att sända över till andra sidan för 2 år sen…Men nu ska vi få en ny älskling den 7 juli han är sååååååååååååå vacker, lägger in en bild på honom så ni får se underverket. Han är 5 veckor på bilden 
En härlig Bondkatt!!
Ohhh….bybo….guuuud va söööööta-----jag vill bara ta och pussa och på dom
, och vilken sötnos du skall få hem Vibeka, man vill bara pussa på den med….
Jag klarar inte att ha katt, är för mammig…har haft, men är så orolig jämt när den är ute…och min sista vet jag än idag inte vart den tog vägen….letade i många månader, trots att den hade halsband med telenummer…ändå inget…..detta var för 17 år sen. Så idag har jag hundar istället. koppel och hundstängsel är det som gäller….
Vad tråkigt bybo att det finns sådana fisförnäma personer där på kattforumet, men dom finns ju överallt, och det är ju dom som hörs och syns mest i alla sammanhang. Det är bara synd om dom, dom hör nog till en begränsad grupp, med ytliga vänner….
Men ha det så gott med dina sötnosar, för dom är iallafall inte sönderavlade…som tyvärr ofta händer raskatter som du säger.

Vilka söta små kisseungar ni har!!! :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Fy och ursh vad söta - eleminera bilden genast - får abstinens
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"