Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 7408 ggr
Mizzi
1

Känslig för åskväder

Jag ställde samma fråga på ångestsjukdomar i fokus och tänkte jag skulle göra det här med.

Är ni som medium extra känsliga för när det är åskväder i luften ??

Jag är oerhört känslig för det och mår skitdåligt, jag blir yr tung i huvudet och ostadig på benen det är skitjobbigt tycker jag.

Personligen tycker jag det blev värre när min panikångest bröt ut i sena tonåren, men det kan ju vara att man blir extra känslig i allmänhet då vad vet jag ??

Tänkte på er medium som är känsliga för att känna av ni kanske också mår dåligt när det är åska i luften ??

sven-g
0

Jag känner när det kommer ett åskväder men jag är inget medium. När åskvädret närmar sig blir det som före en utlösning, mycket spänt så underbart när det börjar blixtra och smälla, då släpper det tryck som jag hade innan.

Happyspirit
0

Jag är otroligt känslig för åska och väderomslag överhuvudtaget! Åskan är faktiskt lite jobbig för jag får en sån hemsk huvudvärk när den är på gång. Och den släpper inte förränn åskan dragit förbi heller. Det spelar ingen roll hur många värktabletter jag tar då. Inget hjälper.

[Hellas]
0

Jag känner av åskväder, eller väderväxlingar överhuvudtaget, väldigt väl.
Jag mår riktigt dåligt innan åskan bryter ut, ibland flera dagar innan, man kan även lukta sig till att åskoväder kommer.

När det väl brutit ut släpper allt! Jag älskar ett riktigt åskoväder, då går jag gärna ut och bara myyyyser!
Bara det inte är för nära förstås.
Jag är inget medium!

Vibeka
0

Känner av alla väderväxlingar tydligt i min kropp tyvärr får värk som ej är skoj Ledsen åska ja då blir huvet som instoppat i en box med tryck tills det har laddat ur…

Jane-Lyzell
0

Får Ställa mig till skaran av överkänsliga - för väderomslag - och åska är inte kul:-(

Säger som Vibeka - instoppad i en box - med hjärtflimmer och huvudvärk, hua!Räcka ut tungan

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Mizzi
0

Just det ni skriver om hjärtflimmer, men mer rusande hjärta kände jag av förut i dag.

Då jag också kände av allt det jag skrev i första inlägget.

Jag känner igen mig i att det försvinner när åskan dragit förbi och man känner en enorm lättnad.

Kände av det förut här i dag och mådde riktigt skit, men någon åska bröt inte ut det for förbi , nu skiner solen och himlen har vanliga moln och jag känner mig fri som en fågel i kroppen igen Skrattande

Gillar åskväder annars (om jag inte är på landet hos syrran för då är jag åskrädd Generad )

Men lättnaden när den dragit förbi och alla spänningar släpper är obeskrivligt skön Glad

xinluo
1

Jag känner av åskväder. Jag får huvudvärk och blir väldigt trött, som klubbad. När åskvädret väl river igång då släpper det västa och jag sitter gärna ute och ser på skådespelet. Jag känner även av när ett snöoväder är på gång men då blir det mer värk i kroppen..Jag är inget medium.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Mizzi
0

Snö känner jag på lukten i luften när det är på väg Glad

Eija
0

Känner oxå av åskan med huvudvärk och ont i leder…jobbigt, jobbigt…..

Bybo
0

Trots att jag älskar när det blixtrar och dundrar och himlen är vacker, så mår jag sååå dåligt!! Jag är inte direkt medial, men hua  åskankänner jag av någenooog *S*

Magdalena12345
0

Det behöver inte vara medialt. Utan att kroppen är med känslig för den kvava luften

Mizzi
0

Naturligtvis menade jag inte att "Bara" dom som är medium skulle svara utan alla här på ÖN oavsett om man är medium eller inte

Förlåt min fösrta fråga , jag menar till alla er som är uppna eller hur jag ska förklara och inte BARA till mediumKyssGenerad.

Alla som känner av samma fenomen i mer eller minder skala får svara.

Men jag var intresserad av OM ??? medium också är extra känsliga vad gäller väder och vind.

Nu när jag tänker efter så är det nog en dum fråga, egentligen ganska självklar Generad

Sofiae
0

Mizzi, det är ingen dum fråga.

Jag är inget medium.

Jag var väldigt känslig för åska när jag var liten, kände mej illamående och fick ångest innan det blev åskväder, det försvann när ovädret bröt ut. Nu känner jag inget alls inför åska. 

Detta bevisar väl att man är mer öppen och mottaglig för energier när man är barn.

wolfie
0

Jag är inget medium..men känner av alla väderomslag men mer när det är åska på gång..ställer mig i skaran..skallebank,yrsel,trött..när ovädret väl sätter igång så släpper det!

Kerstina-61
0

Jag får efter en feloperation leva med en fruktansvärd hemsk nervvärk i fot och ben.

Då jag åker utomlands får jag ett nytt underbart liv då jag mår såå gott i värme och det klimatet. Alla gånger utom EN då jag mådde skit hela resan ( 2 veckor). Det var på Malta och det var mycket hög luftfuktighet och det var åsktryck hela tiden så svetten lackade.

Jag har sedan märkt även här hemma att då det är åska i luften hjälper mina mediciner sämre och jag får öka dem.

Jag älskar åskväder då det känns som en urladdning i hela kroppen och då det är över mår jag gott.

Även fullmånen påverkar mig, kroppen och värken.

Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

xstina
0

Ja,just åska och blixt är jag rädd för,jag hör hjärtslagen banka i 140,skakig osv.

CarolineO
0

Usch, ja…. åska e superjobbigt!

Jag ser dåligt, bara flimrar framför ögonen, huvudet spränger, benen blir som spaghetti.
När det sen brutit ut är det inga problem mer, men fyyy tusan vad dålig jag är innan!

[esile]
0

Jag är också känslig för väderomslag, och när det är åska på ingång blir det extra tryckande… Huvudvärk, yr och TRYCK är det jag känner… trött som attan också.

Jag jobbar i en lokal utan fönster, men har känt av vädret utanför pga huvudvärken… :S