God morgon 18/6
Säger morrn från ett grått Sundsvall,hoppas ni alla får en fin och underbar dag, ta hand om varandra, kramas och var nära!
Rosor till er alla för att ni är dom ni är, krams
God morgon från ett soligt Skåne.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Good morning från ett kallt…grått & blåsigt Värmland…!Idag blir det till att ta itu med hemmet(som ofta får stå åt sidan för det fina vädret) åsså forumen förstås ;) Önskar er alla en toppendag med många små glädjeämnen
KRAM

God Morgon alla glada! Ledig dag idag,vaknade halv fem,"ledbruten" på soffan,där jag slocknade vid 8-tiden i gårkväll.Så detta blir en väääääldigt lång ledig dag:-) Men en massa tid att ägna mej åt roliga saker…som att städa t.ex.
Hehe…jo det behövs ju det med…skönt när det är klart iaf 

#4 Ja,och nu har jag inte så himla mycket kvar att röja.En stor fördel då an vaknar så här tidigt!!

God morgon. här med mullet gär i dag
MVH Zedd75

god morgon på er!ja här ska handlas o städas i dag,ledig i dag så får passa på nu innan midsommar..
Godmorgon!
Ett mulet lite blåsigt Skaraborg just nu!
Akut tandläkarbesök väntar mig i eftermiddag! Skänk mig gärna en tanke då!

Godmorgon!
Godmorgon från ett mulet Borås!

God morgon, här skiner solen. Ser fram emot en lugn dag!
Chakra, skickar dig gärna en tanke, gillar inte tandläkare nåt speciellt 
Medarbetare på Feng Shui och Indien
God morgon! Här är det lite småmulet men skapligt varmt och helt ok arbetsväder.
#3 Glöm inte bort vad man ska ha lediga dagar till! Lite vila och "ta hand om sig själv" behöver man också! 

Godmorgon! Här är det lite mulet idag men det är skönt, ska ner till frisören sen.
Önskar er alla en härlig dag!!!
Kramar!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
God lunch min kära och alla ni på ÖN!
Godmiddag!….här kommer en kram från en gråmulen värmland….skall tänka på dig Chakra, jag hatar tandläkare….eller kanske inte tandläkaren personligen, utan det dom utför, har exterem tandläkarskräck….RYSNINGAR…..
hej på er1 Här tittar solen fram! Önskar er alla en skön dag.

Ler kommer just från tandläkaren…..O gu vad det var skönt att det inte var jag där i stolen.Ja, eija jag säjer som du…..RYSSNINGAR…och ennu mera tandläkar skräck…Men du vi ska ta till oss va de andra här på ön säjer….VI SKAPAR RÄDSLOR SJÄLVA…Vilken tröst kramar i massor.
#17, He,he,he…..visst skapar vi rädslor själva i mycket och mångt….men….tandläkarskräcken har inte jag skapat
, utan en hemsk tandläkare som man råkade ut för förr, och du vet den där hemska remborren….huuuuuga, nu knottrar sig skinnet på mig…….
. Jag har många skräckcenarior hos tandläkaren.
Och senare i vuxen ålder fick jag äntligen veta att jag hade dubbla pulpor i vissa tänder, så det gick inte alltid att bedöva med en omgång, och därför har inte tandläkarna lyssnat på en när man sa att det gjorde ont….
så än idag sitter jag som en fiolsträng trots bedövning, för ibland så kör dom borren på ett ställe där inte bedövningen hade tagit….och då vet du att man flyger upp i taket….jag har inte verit till tandläkaren nu på 6 år…det brukar gå många år emellan….kommer iväg först när det är akut.
Jag har t o m dragit ut en tand själv med rötter och allt….bara för att en tankdläkare drog käken ur led en gång, när han skulle dra ut en tand, som idag skulle ha opererats ut, rötterna var som fiskkrokar, så en bit av käkbenet gick sönder, det kröp ut ben flisor länge efteråt.
Men att dra ut en tand själv det gör jag inte om……visst är dom bättre idag….men det sitter så djupt rotat….he,he,he…nu fick jag till det…
oj, nu kom jag helt ur sammanhanget i denna tråd…..ger mig bums….f´låt!!!!

usch så hemskt det hela låter.Så du går med på bara bedövning…Här är en som de får söva ner orddentligt med narkos…Ja ska inte dra mina skräck upplevelser här..
God Eftermiddag!
När vi ändå är inne på tandläkare…var där nyss i tio minuter (bedövning+provisorisk lagning så jag slapp värken)
Underbart! Om en månad görs det ordentligt!
Tack ni som tänkte på mig! Jag kände inte ett smack där i stolen!
Nu ska jag äta en stor räkmacka! Är mitt vanliga jag igen!
KRAM på er alla mina söta Ö-BOR!!
Många Goa Kramar
Annisangel