Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 797 ggr
Imasy
0

Tragiskt.

Pratade med min lilla syster ikväll. Hon berättade att allt var kaos, då en vän till henne hade tagit livet av sig i helgen.

Hennes familj mår såklart dåligt av detta, så vännerna vet inte så mycket. Tydligen så ska hon ha haft en pojkvän som har varit väldigt elak emot henne, och förstört henne totalt.

I fredags hade hon varit på fest med min syster, och nu är hon bara borta. Hon beskrevs som en tjej som alltid var glad och positiv, kanske bidrar det till att alla är så chockade över att hon är borta.

Hoppas hon fått frid iallafall.

anna-08
0

Sänder kraft & ljus till din syster & jag tror hennes väninna fått frid nu! Kram Anna

Pilz_35
0

Jag vet hur det känns att mista väldigt nära vänner på det viset. hoppas för hennes skull att hon är öppen och pratar ut om sin sorg. Det var inte jag tyvärr.

Annisangel
0

Sänder massa ljus och kraft och hoppas att tiden hjälper…

Jag miste min bästis när vi båda var sjuka i anorexi, hon klarade sig inte, men det gjorde jag…

Kramisar i mängder

Många Goa Kramar

Annisangel

anna-08
0

# 3 Vad glad jag är att du finns kvar här i jordelivet !Tänk så fina uppgifter du har att uträtta bla med dina erfarenheter!

Kram Anna

Imasy
0

Om det nu är pojkvännen som är orsaken, så förstår jag inte hur man kan vara så elak emot någon annan, att man driver den människan till att ta sitt liv :(

Hon hade lämnat ett brev efter sig, men hennes mamma hade bara meddelat en av hennes vänner att hon är borta, hon orkade inte berätta mer.

Annisangel
0

#4 Åh Anna, du är go du gumman!!! Jo, det är ju sant förstås!!!

Hon finns ju ändå runt mig på någe vis…=) Tack vännen!

Kram

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
0

Mycket ljus och kärlek till alla inblandade!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"