Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdagensrosdagenskram
Läst 1577 ggr
squaw
0

Midsommar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill bara önska er alla en trevlig midsommar här på ön

Eija
0

Ohh. tack det samma kära du…..här kommer det inte att bli så märkvärdigt, utan bara lite grillat med min dotter hennes fästman, hans syskon med familj och hans föräldrar. Huvudsaken är att man trivs och har kul…..

squaw
0

ja, det är så……. skrattar ska ta min dotter på en blomster tur, och se hur det utvecklar sig skrattar. så en kram från mig.

anna-08
0

Detsamma till dig squaw!

Eija…håller med dig…härligt sällskap & god mat är vad man vill ha under midsommar! Glöm inte bort blommorna under kudden bara Glad Kram

squaw
0

#3 skrattar nej det får man inte glömma…….ler stort kram

Eija
0

#3, SkrattandeHe,he,he,…behövs inte längre…har redan min prins som dök upp på en röd/vit springare (Motorcykel)…

Och visst är det så sant, bara man har trevligt så går det ner vad som helst i magen nästan…

anna-08
0

Härligt Eija…men du kanske drömmer om er positiva framtid tillsammans iställetGlad

kybele
0

passar på att önska er samma som mamma en trevlig midsommar.. Ja du kära mor.. de ska bli en resa bland blommor o blader.. *fniss* vem vet.. de kanske kommer springare redan på ängen *fniss* älskar dig mamma :)

squaw
0

#7 fniss, späjar runt, en båt där kanske dyker upp……….jag älskar dig:)

kybele
0

#8 asg… ja kan ju om du har tur va gjord av gummi *fniss* glöm inte håll i hatten.. ;P

Eija
0

#6, Skrattande….ja, det kanske…men av det jag ser nu så behövs det nog inga blommor under kudden för att se att min framtid med honom är positiv….har nog aldrig träffat en sådan snäll och omtänksam man….men det var ju min avlidna sambo som hittade honom till mig…när jag hade gett upp och tänkt leva själv……så kan det gå….

#7, kybele, vad spännande det verkar, din resa bland blommer och blad med din mamma….så vackert det låter…..en oförglömlig midsommar……kram

kybele
0

#10  de lär de garanterat bli som de verkar på alla håll o kanter o cirklar och andra former *fniss* hoppas solen håller sig frame då vi far runt där.. inge skoj o bli blöt ofrivilligt ;)

Eija
0

#11, av erfarenhet så brukar midsommarn vara nyckfull med sitt väder, så kan du, så ta paraplyet med dig…..ha det såååååå mysigt båda två…..kramar om er

squaw
0

#12 ja bamse kramar från oss vink, vink

tooraws
0

En Riktig Trevlig Midsommar vill jag att ni ska ha,

från en som ska till Dalarna o fira :)

kram Anders

kybele
0

#12 de samma till dig och de du ska fira den med :) nyckfullheten är trevlig ibland.. allt ska inte bara va enligt planeringen ;) kram

squaw
0

#14ler en skön midsommar och kör försiktigt .kram

Toyan
0

God eftermiddag!!

Vill också önska alla på ÖN en riktigt fin och trevlig Midsommar
  Ska ni ut på vägarna och fara så se till att ni är utvilade och ta
  det lugnt.   Glad

Scenekid
0

Tack detsamma :D

vattuqvinna
0

Glad Midsommar till er alla!Cool

tommytoe
0

Tack detsamma allihop o fira lugnt!

Jane-Lyzell
0

Trevlig midsommar - vi har firande här på RamsbergsgårdenSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Marina2
0

Trevlig midsommar!

Britt-Marie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trevlig Midsommar till alla här på ÖN.

Vi får hoppas på att vädret blir så fint så man kan vara ute lite och äta fäskpotatis och sill, jordgubbar och glass inte att förglömma.

Elisabeth-J
0

Jag önskar er alla en trevlig midsommar!

Vi åker till syrran i Småland, där blir det en stor träff med syskon, syskonbarn och gemensamma vänner, tillsammans blir vi ca 40 pers så det ska bli jättekul. Dagen efter sticker nästan hela gänget till High Chaparral och fortsätter att leka, men då leker vi cowboys och indianer, så blomsterkransarna i håret byts ut till hattar eller indianpärlor :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

april4
0

jag önskar oxå alla en trevlig  midsommar

Zedd75
0

Japp jag Önskar med alla på ön en trevlig midsommar.

MVH Zedd75

Lenha
0

Glad midsommar önskar jag er alla!

stora kramar!

SEViking
0

Trevlig midsommar gott folk

Kram

SEV Kyss

Trisha
0

Önskar er alla också en ljuvlig midsommar! Och det är ju ett starkt midsommarsolstånd i år, så jag önskar att många av er män friar och har er så att många av kvinnorna får förlovningsring på fingret kl 24 på midsommaraftonsnatt mot midsommardagen! Vore väl kul…. jag önskar i alla fall!

Ha det fint o njut av färskpotatisen, sillen och ev tillbehör!

Glada hälsningar

Elinor

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

chik
0

Trevlig midsommar önskar jag er..Hoppas bara att vädrets makter  är med oss..

Lena.P är jag i verkliga livet.

SEViking
0

Först måste man ju hitta nån å fria till

SEV Oskyldig

anna-08
0

# 29 Ja,icke att förglömma…nubben ;) Här skulle vi få regn enligt dom som kan :(

wolfie
0

Trevlig midsommar önskar jag er alla!

BjornI
0

Ja snart är det dax o dansa runt stången!!

Trevlig MidSommar Alla

[stblues35]
0

Detsamma.

Trevlig midsommer allla, ramla inte omkull:)