Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 592 ggr
[dcpower]
0

hjälp mig nån!!

jo, inatt vaknade jag å såg en ande vid dörröppningen till mitt sovrum där jag låg å sov.Jag vart såklart livrädd å tände min starka sänglampa å när jag tände den så var hon borta:S:S tkr ni jag e medial elr vad ska man klassa det. jag såg tantens konturer men inte detaljerna hon hde paschfrisyr.Varför väckte hon just mig å inte min rumskompis som inte har sett nått spöke här fast jag har.Hur ska jag göra???

vattuqvinna
0

vem som blir väckt"beror" på hur man ser och hkänner av osv. hon ville säkert inte skrämmas ..om du råkar på detta igen fråga henne vad hon vill och om du kan hjälpa henne pånågot sätt..

kram

[dcpower]
0

nej,det tror inte jag heller.men jag e så ovan med andar för jag har aldrig stött på nån tidigare så det kommer kännas lite obehagligt att krypa ner i sängen för kvällen

vattuqvinna
0

*ler* ja jag förstå hur du känner dig.. men sov gott du Brukar inte hända varje kväll

[dcpower]
0

tackar,det kändes bättreGladGladhur kände du dig första gången  mötet med anden

vattuqvinna
0

första mötet var med en liten tjej ett spöke som fanns i min dotters sovrum.jag blev inte rädd bar snoppen att någon drog i mitt byxben*s* hon var jätterar och jag hjälpte henne över till andra sidan

[dcpower]
0

ok,men den här var LÅNG Å hade parshfrissa.Jag fick lite respekt för henne om dum förstår(rädd)men nästa gång hon kommer tänker jag ta kontakt mä henne

ladysurprise
0

När jag bode hos min mamma så kunde jag inte sova visa nätter för att de var mycke aktivitet o jag bode i de huvset länge o vande mig inte.. Skulle någon visa sig så skulle jag skita på mig.. o jag har ändå bot i de huvset i ca2 år..

BjornI
0

#7 Andar gillar humor och säger Du att du skulle skita på dig så lär dom nog visa sig för dig och hånflina Räcka ut tungan

ladysurprise
0

Tur att jag inte bor hos mamma längre då.. fast de varkar ju som att dom fins här med o jag gillar de inte.. Fast dom brukar hålla sig borta när jag ber dom o förklarar att jag tycker de är obehagligt