Privat sittning
Jag har idag varit på min första privata sittning,lite pirrigt när jag for iväg och undrade vad jag gett mig in på.
Men jag ångrar ingenting, det var helt fantastiskt, jag fick kontakt med min morfar som varit borta i 24 år.
Det stämde så bra beskrivningen på honom och jag fick en hel del tips från honom via mediumet.
Min familj prickade hon in väldigt bra, jag är jätte imponerad och fashinerad.
Efteråt kommer det upp massor av frågor, varför frågade jag inte det och det. Bla annat om mormor och han har träffats igen, det vore intressant och en hel del andra saker man kommer på i efterhand.
Om man vill gå på fler privata sittningar ska man gå tillbaka till samma medium eller kan man prova flera olika?
Kan man gå hur "ofta" man vill, eller stör man de som gått över?
Härligt Tatsu att det blev en positiv sittning
Inte stör vi dom i andevärlden men jag tror inte man ska gå till medium så ofta heller…& att prova på någon annan kan ju bara vara lärorikt & intressant! Tack för att du delade med dig av din upplevelse
Kram

Jag har också varit på min första sittning för inte så länge sedan och det var ju en fantastisk upplevelse. Jag fick kontakt med båda mina föräldrar, men den som trädde fram först var min mormor hon dog för nov 78. Även min morbror var med i bakgrunden. Men jag hade många runt mig berättade hon som jag på sittningen hos.
De förmedlade mig så mycket där från andra sidan. Bl a sa mamma att jag skulle ta fram mina penslar igen och ta upp målningen igen, vilket jag gjort. Jag har även lyssnat till min fars råd om att lära mig tacktiken att gå med stavar.
Mormor berättade för mig om mammas och hennes hemlighet och om hur de hållit det förtroligt mellan varandra, Mamma var född utom äktenskapet och vi har alltid trott att mamma inte visste vem hennes pappa var. Kanske jag får reda på en dag vem han var. Men mamma visste.
Ja det var så mycket som kom fram. Men som du även skriver så glömde jag alla frågor jag hade velat ställa. Men det får bli en annan gång. Jag skall vänta ett tag, så känner jag nu. Men det kommer att bli fler gånger som jag kommer att uppsöka ett Medium för privat sittning eller ev telfonsittning.
Roligt att höra att fler fått samma fina upplevelse som jag fick.
Kram