Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: diktercitatvisdomsord
Läst 942 ggr
anna-08
0

Hjärtats röst...

" Stanna upp i tystnad och lyssna till ditt hjärta.När det sedan talar till dig, res dig och gå dit det leder dig."

Denna kommentar har tagits bort.
Eija
0

Så sant och bra tänkt, just nu säger mitt hjärtats röst att jag måste gå ut med de mina små fyrfotingarna……Flört fniss….fast jag vet vad du menar egentligen…..kram vännen…

anna-08
0

Haha…de e bara för härlig..;) Kram tbx vännen

Katarinaj
0

Verkligen tänkvärt…

kybele
0

sanna ord verkligen.. :)

moonflower
0

Tack för värmande ord, så sanna….!!

[Chakra]
0

Tack! Vackert!

Det är så långt bara!Glad Och jag är inte säker på att jag är välkommen just nu! Måste skoja lite mitt i allvaret!

Jag brukar gå dit hjärtat leder mig och det är fantastiskt!

anna-08
0

Du kommer denna gång att hitta vägen fram…precis som du gjort tidigare…har jag en känsla av Kyss

Vibeka
0

Så fint och sant…men ibland svårt Oskyldig

Jane-Lyzell
0

intuitionenSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

squaw
0

Anna_k jag har pricis taget till mig dinna ord till punkt och pricka….O vet du vad? så bra allt blev, så tack för de orden.kram trevlig midsommar.

[mia-38]
0

Jag vet vart mitt hjärta säger mej att gå…men jag VÅGAR inte….

Bybo
0

Jag har skitsvårt att tolka mitt eget hjärta :-/ iaf i vissa sammanhang…

squaw
0

#12 Jo, ta klivet så blir allt så mycket enklare ska du se,man bygger bara upp massa hinder framför sig,så ta klivet. önskar dig all lycka.

Denna kommentar har tagits bort.
anna-08
0

# 11 Härligt squaw…Önskar dig en underbar midsommar oxå & som jag tidigare skrev….glöm inte blommorna under kudden Glad

Kram

sven-g
0

Jag kom att tänka hur jag gort när hjärtat säger, där finns kärleken. Då har jag blivit rädd att göra illa mig själv, detta sker när man blir häftigt förälskad. Det kontroll behov som man har, tycker man att man måste ha kvar, så bättre ta något man orkar avstå. Kan låta konstigt, men jag kallar det självbevarelse drift. Jag säger inte att andra ska göra så, men jag är feg.

squaw
0

#16 ler Stort nej de skall jag lägga varligt under kudden SkrattandeKram