Lite gladare igen...
Har de senaste dagarna varit ganska så låg/deppig, så jag måste bara få dela med mig av detta. Jag har bett Andevärlden om ett Tecken gällande en "sak" och har säkert fått Tecken, men inte fattat. Så i dag sa jag att jag kan väl välja Tecken och då valde jag Rosa Rosor om det blir positivt längre fram gällande det jag ville ha ett budskap om. Jag har precis sovit ett par timmar ( min energi är inte på topp ). Jag vaknade nu och gick in på ÖN, läste ett par nytillkomna inlägg/trådar, gör jag alltid. Klickade sen på Eleri_Twinkles tråd Dagens ros utan en tanke på det jag o Andevärlden "pratat" om, gick in på tråden och läste de senaste inläggen där och kom inte på meddetsamma….Eleris bild…Rosa Rosor….känns, ja jag kan inte förklara känslan. Kändes extra bra då jag de senaste dagarna haft mkt grubblerier ang. det Andliga ( negativa grubblerier ). Tack!
Kram Katarina
Skönt att du känner dig piggare!Vi har ju alla våra perioder då vi inte kan vara på topp & visst är det härligt då vi får hjälp från universum & andevärlden!
Varm kram till dig
Va, härligt att höra vännen, nu kommer det bara att gå uppåt skulle jag tro…..och ha en underbar midsommar….varma kramar från mig.

Tack Anna_K nu gick jag precis in och läste din tråd dagens ros till din dotter och i sqwaus inlägg har hon en bild som jag klickade på, ja vad kunde det vara om inte ett fång Rosa Rosor. Andevärlden har tydligen förstått att jag e lite trög och nu vill dom verkligen vara tydliga, det uppskattar jag. Tack, för din kram…
Kram Katarina
& Kram..

:) Katarinaj andevärlden har sina vägar ibland.. man blir förvirrad och fundersam men varje bit ramlar på plats så småning om.. :) Hoppas du snart känner dig mycket piggare och gladare.. stor varm kram och ett fång med rosa rosor.. kram
Vad roligt - se de lyssnar
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Kram från Mig!
Visst är det härligt när det vänder!
Härligt du fick tecknet rosa rosor som du bad om. Dom är hos oss även om vi inte tror de. Skickar kramar till dej.
Skickar kramar till dej// Tina

Tack, för era ord och kramar!