Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1326 ggr
MontyPython
0

En fråga.

Finns det papegojor på andra sidan?

Är de i så fall döda eller levande?

Elisabeth-J
0

Papegojor som har levt och är döda finns utan tvivel på andra sidan, om dom är döda så kan dom ju inte vara levande ;)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

MontyPython
0

Hur får man kontakt med en papegoja som kilat vidare, som har avlidit, som har gått till de sälla jaktmarkerna, som är stendöd?

Elisabeth-J
0

#2 Själv sysslar jag inte med att ta kontakt med döda djurs själar men kanske någon annan kan svara på din fråga. Det är bara kroppen som är stendöd, själen lever vidare. En papegoja kanske man kan höra att man har kontkat med, den kanske tjattrar i ditt öra :) Jag vet inte men det vore kanske möjligt ;)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jane-Lyzell
0

Jag tror du skämtar med oss aprillo!Skrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

MontyPython
0

Kan man särskilja den döda vägglusen Torstens själ från den döda skalbaggen Britt-Maries själ?

I-am
0

Ha ha, va gulliga namn. Vad tror du själv? Glad

Jane-Lyzell
0

MontyPython är väll en orm - undrar hur den själen skilljer sig från andra!

förstår inte varför det ska komma in folk som bara vill göra narr av allt här inne - har ni inget roligare för er - är du seriös i dina inlägg kan du kanske vara god att presentera dig mera först!

Det blir ingen mer energi ifrån mig i alla fall!

sven-g
0

Enligt en historia blir vi män en papegoja med tiden, sitter i ett hörn och upprepar saker så alla blir irriterade. Det måste vara den förvandlingen du menar.

Eija
0

Inga komentarer…..

tarotlasse
0

I och för sig tror jag bara att du driver med oss Montypyton.

Men detta med döda husdjur så har det hänt vid några tillfällen att jag vid privat sittningar har fått kontakt med ett avlidit husdjur.

Inte för så länge sedan såg jag en svart labrador och fick svåra smärtor i min höft.

SÅ jag sa till min sitter konstigt men jag ser en svart labrador och jag får jätte ont i höften och min klient började stor tjuta  och sa att det var hennes hund som hon fått avliva ngn månad innan för ett svårt höft fel.

Men hunden sa alldrig ngt till mig  inte ens VOV och jag fick inget budskap.

Det har hänt mig vid ett par tillfällen till och det har alltid varit hundar men jag har alldrig fått budskap eller att hunden sagt ngt till mig men dom har visat mig bilder.

Min katt kom till mig vid några till fällen efter den avlidit så visst kan ett djur  visa sig från andra sidan troligt vis en papegoja också även om jag alldrig stöt på det själv.

Men får säga att det är väldigt sällsynt att det sker i alla fall för mig.

Lasse

MontyPython
0

Tack!

Manni
0

Tänker du på någon särskild papegoja? I såna fall tror jag nog att den (tyvärr) är stendöd! ;) *fniss*

http://www.youtube.com/watch?v=4vuW6tQ0218

anna-08
0

Detta var ju en märklig fråga men …kul oxåSkrattande Vet inte om jag tror att djurens själar kommer igenom vid en sittning(kommunicerar) med sittern men av egen erfarenhet så har den som kommit från andevärlden visat sig med ett djur,men har oftast varit en hund,katt…eller så,har inte sett nån papegoja!Men om något djur betydde mkt för den som kommer igenom så kan dom ju visa sig med sitt älsklingsdjur för att sittern ska få ytterligare ett bevis för att dom ska bli igenkända!Det är min upplevelseOskyldig Kram

anna-08
0

# 12 Fick mig ett gott skratt där "stendöd"…Skrattande

melia
0

I ett radhus jag bodde i förut så hade jag en katt på bröstet varje gång jag vaknade oavsett om det var mitt i natten eller på morgonen. den liksom lyste den var ljus med mörka drag så man såg precis hur katten såg ut. svårt att förklara..

hur som helst vi flyttade därifrån och sen dess har jag aldrig sett katten så jag tror att den hörde till huset där vi bodde.

(kanske ska tillägga att det inte var en i vår värld levande katt.)

Eija
0

Är det kanske ett litet troll härCool, fast du gav en stenkul fråga om stendöd papegoja….du har ju humor…Skrattande

sandra1977
0

måste bara säga..det är så roligt att se att ni driver med folk tillbax ist för att bli arga,tjura el radera inlägg!måste reta livet ur folk som vill jäklas utan att få någon som helst respons.keep up the good works people!!kram sandra

stina63
0

Jag har varit på en seans där vi var 15 personer. Och min hund som jag hade som barn kom då helt plötsligt i slutet. Mediumet beskrev hur hunden såg ut hur han var när han levde..

Sen har mina andra djur som katter kommet tillbaka efter dom har lämnat sin själ.. Och de var en härlig känsla när min katt hoppade upp på sängen och la sig bakom mej.

Jane-Lyzell
0

#12 ha ha hi hi den e så braSkrattande *asgarv*