Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 556 ggr
[stblues35]
0

Godmorgon 17/6

Hoppas ni alla får en underbart trevlig dag med massa värme och kärlek:)

Ha en superfin dag och må andarna stå er bi!

NancyAlke
0

Godmorgon! Här är det lite panik. Har min dotter på väg med tåg till Mariestad och det har strulat hela natten. Hon skulle ha varit i Skövde klockan 7… pratade med henne nyss och då var dom bara i Gävle för dom hade haft fel på tåget och stått stilla i flera timmar ute i skogen innan dom blev bogserade…  Nu pratar dom om tågbyte i Stockolm och dottern har panik för att hon inte vet om hon ska hitta rätt tåg… och jag, ja, jag sitter i Östersund och kan inte göra så väldigt mycket… bara prata med henne och försöka hålla henne lugn…

Ina123
0

Godmorgon alla, önskar er en fin dag, hoppas det ordnar sig för din dotter Nancy. Här är det mulet och kallt idag.

SEViking
0

God morgon gott folk

Önskar er alla en underbar dag

SEV Oskyldig

chik
0

God Morgon alla mänisko barn..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Chakra]
0

Godmorgon!

Önskan om en fin dag hos alla!

Elisabeth-J
0

Godmorgon!

Idag ska jag först träffa en god vän, sen ikväll ska vi hem till ena syrran på födelsedags-kalas, hennes son fyller år.

Önskar er alla en underbar dag!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

NancyAlke
0

#2 Tack! Jodå, hon har ju tagit sig förbi Stockholm i alla fall… beräknad ankomst till Mariestad är 14,00… 5 (FEM) timmar sent!!! Skrikandes

Britt-Marie
0

God Förmiddag!

Här är det blandat väder idag. skall med bilen till verkstan senare idag. Så nu får man hålla tummarna för att den kommer att funka sedan. Blev stående på byn i Söndags igen. Katten hade vi i bilen med, så det var inte bara att knalla hem heller. Fick då hjälp av min X-Man. Vi försökte först med kablarna men det gick inte. Så han var snäll och skutsade hem oss sedan. Efter någon timme tog vi oss tillbaka till byn och då startade bilen hur lätt som helst…hmmm…man kan bli lite tokig på den bilen, så nu hoppas jag att det blir fart på den igen.

Har ändå turen att nu få låna Ullis föräldrars bil som är på Semester..

Marina2
0

Hej! Önskar er alla en bra dag.

Red-Lady
0

God morgon på er alla.

I dag är jag hjärte glad. Min lilla dotter kommer hem idag.

Och min lilla barnbarn. Jag hoppas att resan ner kommer att gå bra för dom. Ha det gott vi hörs

Eija
0

God eftermiddag, solen skiner men inte så varmt än….men förhoppningsvis skall det hålla sig nu, vill inte ha mer åska…

anna-08
0

God eftermiddag härifrån Värmland oxå!Soligt men blåsigt…känns nästan som höst i luften *burr* Vi får hoppas på bättre väder till midsommar!Dom har ju lovat kanonvärme i juli & augusti iaf ;)

signemo
0

Go eftermiddag på Er. Utanför skiner solen. Jag stressar på jobbet. Men är ju egen så jag unnar mig en fikapaus nu för att fortsätta i full fart sen. Vad det skall bli skönt med semester.

I midsommar skall vi till min syrra och äta och må bra.

Ha det så fint allesamman

Var rädda om varandra

Eija
0

#12…värmland…skickar ett pm…