Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 740 ggr
Elisabeth-J
0

En hälsning!

Nu har vi rest sen kl 8 imorse och har ett par timmar kvar innan vi är framme. Resan går bra men första timmarna blev det att åka buss. Sitter nu på tåget mellan Gävle - Stockholm och där byter vi till Eskilstuna, sen är vi äntligen framme efter 10 timmars resa, ska bli supergott med mat ikväll :)

Lämnar en resande hälsning till er alla från Robin och mig!

Kramar!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Iza_2008
0

En varm go hälsning sänder jag till erKyss KRAMAR/Anna

Thinka
0

Ha det gott i Eskilstuna! Kram

maiya
0

Välkommen till Eskilstuna Elisabeth och Robin.Kramar till er båda.

Clary
0

Ha det så skönt du bara kan.

Kramar till er

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Jane-Lyzell
0

Härligt Tåg e kulSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elisabeth-J
0

Nu sitter vi på tåget mot E-tuna, Morsan1, snart passerar vi Strängnäs så om du springer nu till stationen så kan vi vinkelinka till varandra :)

Elisabeth 

MariaJ
0

Ha en fin resa . :-) .. Vi hörs av sen när ni kommit hem..

Kram och ha det bra:-) // MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Manni
0

Ha så bra i Eskilstuna!

Kram!

Britt-Marie
0

Ha det gott på din resa..Har du ev passerat Kopparberg ?? Vet inte om det tåg du åker med passerar här. Kanske inte??

Ha det bra alla fall i Eskelstuna. Dit brukar vi vara ibland, särskilt då barnen var små och vi brukade gå på ZOO med dem..

[Hellas]
0

Åh, ha det så jättehärligt och vad ni kommer fnittra ni två *S*

Marina2
0

Ha det bra i Eskilstuna.

kram

Tatsu
0

Jag hade en mardrömsresa för ganska många år sedan till Eskilstuna. Vi tänkte fara med barnen på Zoo och bo på hotell.

Vi bokade biljetter med tåg i tid och frågade extra om tågbyten
pga 4 barn + packning,det skulle vara 1 byte.

Vi fick byta 3 gånger + vänta bra länge i Uppsala med trötta och griniga ungar på en station som det inte fanns någonting på . Ett av bytena fick jag inte in barnvagnen i kupeérna utan fick stå vid ingången i 10 mil. Folk fick tränga sig förbi, då var det inte någon angenäm resa, sista biten var med rälsbuss och den var det enkelt att kliva på.

Det var sista gången jag for med alla barnen på tåg ialla fall, vi har åkt bil hädanefter. Nu är de stora och vi har varit i Eskilstuna ett flertal gånger efter det, för det är en fin stad och parken är jätte fin. Fantomen hade inte så stora muskler ett år att han fyllde upp dräkten, det såg lite roligt ut. Men hela området där är jätte fint.
Sedan har jag en traktor tokig man så vi har besökt Munktell museét (jätte intressant med gamla traktorer och maskiner gäsp) Men vi fick en personlig visning av en äldre herre och fick se en film som berättade en massa historia.
Vi hann även med en vända på stan, det måste ju vara rättvist,
så alla intressen fick sin del. eller hur?

Ina123
0

Ha det så jättebra i Eskilstuna, kramar

Elisabeth-J
0

Nu är vi hos syrran i Eskilstuna :)

Måste ju berätta om ett märkligt möte ;)

Igår sa jag till Robin att vi måste gå och hälsa på hans faster i veckan, hon ska gifta sig i midsommar. Jag har tappat bort hennes telefonnummer så vi tänkte at vi går väl hem till henne nån dag. Sen ringer Robins pappa och jag frågar honom efter numret till hans syster men han hade det inte just då men jag skulle få det imorgon. När vi anlänt med tåget så var vi hungriga så vi skulle köpa med oss mat från McDonalds. När vi sitter där och vätar så kommer Robins kusin plötsligt in och hans faster fanns en trappa ner i en butik, så dom första vi träffade här i stan var just dom, sammanträffande eller?? ;)

Elisabeth 

Zedd75
0

#14 Elsibeth du har din guider bra. dom såg till så ni träfades eller vad tror du

Red-Lady
0

Ha det bra Elisabeth Från mig med hälsa till din son.

Hoppas att ni får en trevlig midsommar Ha det gott

Vi hörs

Morsan1
0

Hallå!!!! NU såg jag tråden!!!! Du passerade Strängnäs vid 17 tiden!!!

Grrr och tandagnissel!!! Det hade väl varit roligt om jag kunnat vinka till dig!!

Såg du mitt hus???

Kramis, skönt att ha dig på rätt sida Dalälven!!

Puss på dig

Elisabeth-J
0

Klart att jag såg ditt hus Åsa ;)

Det är så härligt att vara här igen hos mina syskon, dom äldsta barnen, släktingar och vännerna!!! Vi ska ju snart ses också :)

Kramar!

Elisabeth