Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 766 ggr
[stblues35]
0

God morgon 16/6

Hoppas ni alla får en fin och skön dag!

Må andarna stå er bi.

Elisabeth-J
0

Godmorgon! Sitter här med morgonkaffet och ska snart åka den långa resan till Eskilstuna, äntligen!!! Huset är utlånat under tiden jag är borta så blommorna får vatten och posten blir hämtad :)

Önskar er alla en härlig dag!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

EwaKristina
0

God morgon! Midsommarvecka,vilket innebär högtryck på jobbet.Ha en alldeles underbar dag!

[kvasthilda1972]
0

God morgon min kära och alla på ÖN!

Iza_2008
0

God morgon från ett idag lite kyligare Värmland!Moegonkaffet värmer gött ;) Ha en underbar dag alla hjärtan  här inne /Anna

Farwuq
0

God morgon från ett soligt Skåne.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Ina123
0

Godmorgon, önskar er en bra måndag Glad

Clary
0

God morgon, vädret ok och jag ska på Zonterapi, så skönt…..

Medarbetare på Feng Shui och Indien

[Chakra]
0

Godmorgon alla vänner…sa hon när hon tittade in som hastigast innan hon gick tillbaka till jobbet…

SEViking
0

God morgon gott folk

Ha ha, lustigt E.J. Förra helgen åkte ja förbi Eskilstuna, å den här åker jag förbi Backe. Så det är ju ingen idé för mig att tuta då ja åker förbi, du håller dig ju alltid på andra stället. Hi hi

Ha en bra resa å sommar

SEV Kyss

tommytoe
0

Godmorgon! Solen skiner. Hoppas på inget regn, för är ledig idag.

stina63
0

Godmorgon.. idag är det lite si och så lite regn lite sol. Men i går så bullrade det och hade sig.. Ljuset slocknade en sekund..

NancyAlke
0

Godmorgon alla glada! Här skiner solen äntligen så det känns bra! Jag fick en hel hög akvarier sålda i helgen också, så allt känns som det fortsätter "klicka" inför flytten!

Gör nu min sista arbetsvecka inför semestern, DET känns riktigt bra… önskar bara att det går fort fram till forumträffen nu också!

Iza_2008
0

Härligt att läsa Nancy…bara positivt på G…så du får säkert en underbar semester oxåGlad

Tatsu
0

God Morgon, solen skiner men det är lite molnigt.

Idag ska det röjas i källare och förråd.

Britt-Marie
0

God Förmiddag får jag skriva. Från ett lite mulet Kopparberg. Jag skall snart göra mig i ordning och åka på läkarkontroll för trycket och astman. Hoppas nu att allt är så bra som det bara kan.

Ha en underbar dag!

Marina2
0

Hej på er! Önskar er alla en bra dag.

NancyAlke
0

#13 Ja, det skulle inte förvåna mig om jag får finväder hela semestern också Flört