Vill bara tacka
för ett helt underbart forum, tänk så mycket enklare det hade varit om detta hade funnits när jag upptäckte den andliga världen för många år sedan och nästan blev idiotförklarad för min övertygelse.. ja jisses så det kan ändra sig. Idag när jag möter nya människor så har de oftast samma tankar och min man är på "samma plan" Livet ÄR tufft men alldeles underbart samtidigt!
Varma sommarhälsningar till er ALLA
Håller fullständigt med dig, tänk om…..som sagt var…..det är så skönt att få dela med sig och lära av andra här…en helt fantastisk sida….här är man inte ensam om sin tro….
Håller med - skulle ha underlätta om det hade funnits förr
och vist är det bra att det finns, Tack Elisabeth!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Vill oxå sända ett varmt tack till Elisabeth & för hennes arbete med detta forum
Vi har så mycket att ge varandra & att få utbyta tankar,erfarenheter,kunskap mm är mer än guld värt! Det får man aldrig för mycket av & vi blir ju aldrig fullärda! Tillsammans är vi starka & kan prestera så mycket! Kram Anna

Kan bara hålla med

Stort Tack och Tusen Kramar!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Visst är detta ett härligt forum där man inte bara kan diskutera övernaturliga saker utan annat med. Stort tack till Elisabeth som startade upp sidan och alla andra medlemmar som håller sidan levande!