Medial övning
Den här övningen är jättebra för den som vill öva upp sin medialitet. Jag har gömt ett rött nagellack någonstans i min lägenhet.
Jag vill veta var och i vad! Be dina andliga vägledare om hjälp och sätt dig ner och blunda och känn efter. Inget pris men bara äran att ha rätt är väl bra va!*ler*
Lycka till!
kram monica
Jag gissar på ett slags skåp, något som är i ljust trä ploppade upp i hovvet :/

#1 ok gissa vidare och se om du kan se mera
I en svart påse som du lagt i något sorts överskåp… kanske i en bokhylla…

Jag gissar på att du gömt det i ett örngott.
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
Jag kan försöka, men jag vill gärna veta lite om jag är på rätt väg eller ute o cyklar ;)
Hmm.. Jag får fram att du har gömt den väl o bra.. Finns det något smyckesskrin i närheten, känns som att nagellacket finns i ett sovrum, ligger på något mjukt kanske.. Ser en kudde, vet inte varför.. Har lite svårt att sortera det jag får fram..
Får se nu.. de första jag fick upp är en stol ovanför eller i närheten finns ett träd som står i blomm.. kanske en tavla. som jag såg de låg något under stolen. kan det vara nagelacken?
I ett köksskåp med bruna luckor, nära mattallrikarna
?

Den som är i närheten är soffe…
I en blomkruka i köksfönstret! 
Hihi, va spännande.. Men nu orkar jag nog inte anstränga mig mer, för nu blev det ju pirrigt :)

#10 kommer du ihåg nått särkilt om den möbeln och i vilket rum den stod
Under eller mellan något i en garderob.
#11 Jag har ju fått fram lite olika bilder, men det jag har sett, fått känslan av är ett skåp i ljust trä o sen ser jag en låda som man kan dra ut med ett silvrigt ganska stort handtag på.. Men sen har jag oxå fått fram som att det kan ligga i sovrummet, att den är väl gömd på ett bra sätt..
Under en matta*s*
Undrar just om det där skåpet kan vara ett badrumsskåp kanske?
jag får så många bilder i huvudet så jag vet inte riktigt säkert vad som är vad. Men jag ser att du går med nagelacke och ser att du lägger den i något mellan något. Nu ser jag en guldfärgad låda och får upp en korg kanske är korgen en bild på lådan och ligger tillsammans i en garderob..
Det första jag ser är en brun soffa! Inte har du väl lagt nagelacket i soffan väl?? *Asg*

#17 skrattar nähh inte i soffan
soffe du är det på spåren ,bra,,lådan du ser är helt rätt med ett silverhandtag och färgen på möbeln är vit men det skans nått som gör den till en speciell möbel och va står den…
nagelacket ligger just i den översta lådan kan jag tillägga
Va bra att jag är på rätt väg :) Jag har fått känslan innan att den här möbeln står i ett stort rum och det verkar vara ett tyst o lugnt rum som är välstädat, hehe.. Jag får inte fram vad som gör den speciell, tyvärr :( Kan va att du har något speciellt på möbeln kanske..

ja precis vad för sorts möbel menar jag vad har den förutom lådor? och ja rummet ser nog välstädat ut för det finns bara en möbel där..inte så stort rum ,nja beror på vad du menar stort förresten *s*
Hmm.. Svårt.. Jag fick känslan av att det är stort eftersom där känns tyst o lugnt.. Men då är det fel.. Jag är inte bra på möbler, så jag kan inte komma på något annat än att det kan va något som står på själva möbeln.. Det blev tomt nu, ser inget mer tyvärr.. Kan få känslan av att den här möbeln som jag har sett som ett skåp, byråaktigt.. Att den betyder mkt för dig, att du har välbehållna, fina saker där..

#21 det kan va något som står på möbeln är helt rätt
tips! vit byrå med två lådor och ovanpå står något som gör den hel som möbel
i ett underskå¨i köket bredvid grytor
Var rädda om varandra

Fick tyvärr in flera bilder, den ena i ett kryddskåp i köket.
Den andra i något sorts tvätt utrymme, i tvättmaskinen ?

Ok! vi kör till kl 20.00 sen säger jag vad det är

Spegelbord…

#26 Bra!! det löste visst av sig själv till slut..en spegelbyrå en vit hallbyrå ståendes i hallen och nagelacekt i den översta byrålådan..
Tack för att ni försökte och fortsätt på samma sätt så övas ni upp vartefter..Grattis både katarinaj och soffe!
kram

Tack, jag bidrog ju med det lilla, är mkt imponerad av Soffe!
Grattis katarina och soffe. Duktiga ni är.
Ja, ni är jätte duktiga!! Om det är sånt här medialitet går ut på så är jag nog inte ett dugg medial *skrattar*
Kallas "remote veying" eller fjärrsök! eller nåt liknande Happy!
Det ligger för en del inte för andra- hihi ha ha
så du kan vara lugn - du är nog medial i alla fall!
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#31 Tack Jane! Tänkte för ett ögonlock lägga mitt arbete på hyllan för gott….Not!!!!!!!!! *Asg* Jaaaa, jag vet!!!
Kraaaaaaaaaamis
*asgarv' ha ha ha hi
Kraaaaaaaammm

Helt ärligt, det första jag fick upp, var att Nagellacket låg i en liten kylväska, så min framtid är nog inte så medial som jag trott *L*
#34 för att man inte kan spåra saker betyder inte att man inte är medial - så fortsätt du bara - detta kanske inte är din specialité bara!
Vänligen Jane

Nä, det får jag nog överlåta åt andra *L*. Tack, för uppmuntran Jane 
#36 Katarina, det är tur vi har olika gåvor. Bara för att jag kan skapa kläder bra och inte måla tavlor betyder inte att jag är mindre konstnärlig för det. 
Ett skåp av nåt slag i ljust trä. Typ ett databord. Sånt som har skåp:)
Sorry att jag försvann i onsdags, men jag skulle med bussen o sen har jag inget internet hemma för tillfället osv.. Å Tack för att ni tyckte att jag var duktig :) JAG tycker att det är en viss medialitet att kunna fjärrskåda och bara för att man kan det, betyder det ju inte att man inte kan kommunicera med andar m.m. Jag har inte tänkt att det är en specialitet för mig, det enda jag upptäckt är att jag är medial :) Och Tack Katarinaj för att du sa det sista där att det var ett spegelbord :) Om jag får säga det, ni får gärna tro att jag hittar på eller säger det för att det skrevs efteråt, men jag fick faktiskt en bild att det stod en spegel på bordet, även om jag inte sen skrev det, så de så :P
Vad häftigt, första infallet visade sig stämma när jag läste ditt rätta svar. :D Min tanke var att det fanns i en låda i en vit byrå. :)
jag tycker detta har blivit mer en gissningslek en en medial övning när du gav ledtråd "Den som är i närheten är soffe… "