Heja Sverige!
Tänkte bara heja på Sverige så dom vinner i kväll!
Heja sverige gul och blå !heja heja heja!!!
kram
Jag hänger på direkt, heja, heja

Ja det tänker jag inte missa!
Jag kommer missa de men Sverige vinner,, heja heja sverige.
Klart jag vill att Sverige vinner, men jag tänker inte titta!

Hejsa Sverige….jag är med och hejar på framför tv. Jag blir som tokig ibland då de spelar.. snacka om att vara med i matchen..haahhaha… jag hoppas de vinner med 2-1 ialla fall..
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Jaaa, huga nu börjar man ju bli lite nervös hihihi..man e ju för patetsik. Men det är kanonskönt att gilla fotboll i EM-tider ;-)

vad tror ni då? (jag tror de spelar oavgjort idag)
#/"&#¤)?)#=?(
……..0-1

Heja Sverige..Just nu 1-0 till Spanien, det går som det går, men man kan ju alltid hoppas på vinst..

Nu är det 1-1 heja, heja…..
Jag tittar inte men klart att det är kul om dom vinner, gillar inte att se fotboll….nu blir jag väl nerskälld för det….men tyvärr…om jag skall titta på något så är det friidrott eller längdskidåkning….
Vi är alla olika som tur är…..

Eija jag gillar inte heller fotboll, men har två fanatiker här hemma (du skulle ha hört dem när spanien gjorde 2-1 jag trodde världen skulle gå under …milt sagt.
#13 Tur att jag inte fick hjärnblödning som jag gormade (dessutom skyhögt blodtryck) Grrr… Lars skulle bytt in friska spelare tidigare….

attans bäver.. fick rätt resultat dock men åt fel håll :(
15# samma här:(
Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3
http://pysselgummsan.blogg.se/

Jag hade fått till mig ett slutresultat på 1-1 så blev chockad när Spanien gjorde 2-1 på övertid.
Lasse
#17 Önsketänk
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Ja det var väl det 
#17 Du glömde kanske att räkna med övertiden…?
#13….

….he,he,he…var ute och spika stängsel, när jag hörde väldiga svordomar och skrik….sluta att spika och kika upp bakom en häck för att se vem det var som hade kommit igång så väldigt, trodde nästan att det var bråk hos någon granne längre bort…..då får jag se min närmaste granne som sitter ute på sin inglasade veranda och ylar framför tv:n….då förstod jag….det var inget fyllebråk, utan min goa lungna grannfarbror som satt och glodde på fotbollen….
….där ser man vad sådant kan göra med människan, att bara sitta och titta på vuxna karlar jaga en boll, kan nog få vem som helst nipprig….oooops!…bara skoja….he,he,he….men det förstår ni väl
BLINK;BLINK…