HIMLEN GRÅTER
Hej på er…har varit lite nere i några dagar…igår var det värst…mitt barn barn som bor här hos mig…ja min ängels son…hade avslutning i går från skolan..Ja grät floder..tänkte på min ängel..det var ju hon som skulle vara med på sin sons skolavslutning..det var ju hon som skulle höra barnen sjunga en.. Blomstertid nu kommer…Ja grät från klockan tre till sju på kvällen…jag satt för mig själv på skolgården..torka tårarna…mitt barnbarns pappa var oxå där så han tog hem sin son efteråt..jag gick sakta hemåt..grät tyst…kom hem satte mig vid köksbordet oxå åt lite..men tårarna bara välde fram…så någon mat gick inte ner…känner ännu att hjärtat värker..tårarna tränger bakom ögonlocken på mig..tankarna far runt..det har även hänt mer saker denna vecka..då himeln grät den dagen…min ängels son..ska nu även få en lossas mamma…kevins pappa har nu hittat en kvinna..som ska dela livet med dom…solen var framme..det var skönt ute…men när han sa det till mig i Tisdag att dom ska titta på ringar och leva ihop nu…då stört regnade på en gång.HIMLEN GRÄT…det regnade så mycket och stora stora regndroppar föll ner…det regna i några minuter bara….. Måndagen hände oxå något som inte finns förklaring till…Pappan till mitt barnbarn hade hämta honom här rätt sent..dom åkte hem..pappan..håll på att lägga grabben..och dom prata om den nya kvinnan…då small det till i vardagsrummet hemma hos dom..dom går ut och kollar vad det var…mitt på rumsgolvet ligger det en trasig glödlampa…det är så här att pappan äger ingen taklampa…så vart kom den ifrån…Igår så prata jag och mitt barnbarn om saken..han sa..mormor…jag kommer aldrig kalla henne för mamma..för jag har en..nu kommer tårarna igen..men jag är oxå glad över att pappa har en tjej…så slipper jag o pappa leva ensamma…Jag lider med han…kvinnan har två egna barn…tänker på att mitt barnbarn får höra då..av barnen när dom ropar…MAMMA MAMMA..och mitt barnbarn har ingen mamma att ropa på….om ni bara visste hur jag nu sitter och gråter här igen..tårana rinner på mina kinder jag ser inte tagenetbordet nu…själv sitter jag oxå utan Mamma..ropar nu på mamma..jag är 55 år..men just nu så är jag liten..skulle vilja krypa upp i mors famn…få tröst…MAMMA MAMMA… hoppas av hela mitt hjärta att mitt barnbarn orkar…Min ängel..VARFÖR VARFÖR…Saknar dig så…sänder dig en blomma och våra hjärtan till dig

Sitter här med gråten i ögonen…
Jag förstår dig hur du känner, och ditt barnbarn. Beklagar sorgen… Din dotter finns hos dig, hon tröstar dig.
Kramar//Carro

Oh Drutten! Glöm inte bort att hon finns med dig, med ditt barnbarn och med hela sin familj. Minns vad jag sa till dig för länge sedan vännen.
Ditt barnbarn har en mamma ingen fysisk, men han kan alltid ropa på henne och hon finns där, när han behöver det som bäst. Han kommer att orka och du med Drutten, gråt det behöver man göra av och till.
Sänder dig den varmaste av kramar!

Jag vet att hon finns här..men just nu är det jättejobbigt..kan inte sluta gråta…räcker att jag tänker..så kommer tårarna..kram

Du goa Drutten, tusen varma kramar och tankar till dig.
Medarbetare på Feng Shui och Indien
*Håller om och kramar lääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääänge*

Tack alla..men tårarna bara forsar ner..tjock i halsen av att få bara svälja o svälja…ögonen är rödögda…känner mig vinglig…springer med tårar mellan köket o tvättstugan och datan…fy så ont det gör…saknar henne så…tänk om man kunde vrida tillbax tiden…tack en gång

ja suck!kramar till dig ..
Så sorgligt drutten!
Sänder dig varma kramar och en tröstande tanke..
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Skickar en varm kram till dig ,Drutten

Du skriver så fint!! Bra att du kan skriva ner dina tankar, hjälper inte det dej?
Jag kan inte skriva att jag vet hur det är, för det vet man inte förrän man varit med om något sådant, att mista ett barn.
Ditt barnbarn får det säkert bra, har ju kvar sin mormor också.
Sänder varma tankar till dej

Vad gör det att tårar rullar, varje tår gnistrar av din själ, när tårarna torkar på kinden, så har dom avdunstat och nått din dotter som små diamanter av kärlek.
så låt tårarna komma, skicka mer kärlek till andra sidan.
Kram

Drutten, tänker på dig och sänder dig såå mycket kramar jag kan. Förstår att det känns svårt. Din ängel ser säkert dina tårar och kommer med tröst. Men just när man är i det, så är det svårt att se den. Jag har också gråtit floder idag, tittade på foton på mamma & pappa och bara kände tänk om jag haft er här nu. Har varit lite jobbigt idag. Har sovit en stund på em alla fall.
sköt om dig vännen!

Jag gråter med dig - Vännen! och hoppas att du kan se tröst i Ön-s vänner!
Jag tror att hon vill säga med alla dessa Tecken - att det är okay mamma - att hon hjälpt till att finna denna nya kvinna - så att ni ska förstå -att han inte klarar sig "ensam" pappan! och mår han bra så mår ditt barnbarn bra!
Hon vet att du förstår teknen men kanske du inte tolkat dem rätt!
En jätte krammmmmm
Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Kram på dig.
Varma kramar!

tack åter…och för alla fina ord….denna nya kvinna..vet min ängel vem hon är..dom kände varandra..min ängel tyckte så mycket om henne..så nog är det så som du skriver Jane…men det är just nu svårt att ta in detta…men det blir nog bra..men men..det känns jobbigt allt..kram
ps sänder många kramar till dig britt-marie som även har det jobbigt…kram
reba..det var fina ord du gav mig..du fick mig att LE…tack
Drutten, jag vet att det är jobbigt just nu, men låt det få vara det ett tag, du har rätt att sörja och vi finns med dig, mina tårar rinner oxå nu.
Många långa kramar.
Cilla.

A - Gud, jag ryser när jag läser om din dag! *ger värmande kram* Nu är det ju så här att K´s mamma/din dotter finns med er och jag vet att det inte är en tröst just nu när det är henne i fysisk form du vill ha! Men K har en mamma uppe i himlen och han kan aldrig någonsin ha fått det bättre som situationen ser ut för er med en mormor som dig! Du är en enorm kvinna - glöm aldrig det! Kram H

tack cilla och dessa dagar har jag även tänkt på eva….o H..ja du vet ju..du har ju varit här hos oss…det känns skönt med era varma ord..har nyss pratat med den nya kvinnan i telefonen….småler hon är även min provtagnings sköterska…jag vet att allt blir bra..men det är svårt ändå…mitt barnbarn har ju blivit som en son för mig…nu ska vi äta lite gott tillsammans..marängswiss…har mitt barnbarn jämter mig…har toppat det med färska jordgubbar…kram på er alla där ute på ÖN..TACK TACK
Annie och Britt-Marie, jag vill sända er en så väldigt vacker sång som Carola skrivit och tillägnat sina föräldrar som "gått över". Jag tycker den är så fin, vemodig men ändå stark. Där kärleken från dem på andra sidan tar sig igenom världar över till oss på så många sätt!
Kramar till er!!!!!! I MASSOR!!!!!!

tack elina…har lyssnat..mycket fin..tankar kom och visst tårar även dom kom..kramar till er
*Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmm*
Jag vet inte vad man kan skriva som tröst, jag beklagar verkligen sorgen.
Ditt barnbarn verkar vara förståndig och skönt att du får rå om honom, det kan skingra dina tankar lite.
Men gråt när du behöver det, håll inte sorgen inom dig. Hoppas att du har någon som du får komma och prata ut med.
Skickar massor av kramar till er.

Ord känns så otillräckliga men jag sänder er mina
varmaste kramar och tankar.

# 21 Tack så jättemycket för den fina sången med Carola, verkligen vacker och berörande.
Det är så svårt att finna ord till hur gärna jag vill hjälpa dig i din sorgsna hjärta….men sorgen kommer i vågor i många år….vid särskilda tillfällen är det jobbigare…..helt förståeligt….tårarana rinner ner för mina kinder oxå, när jag läser om eran längtan och sorg, drutten53 och Britt-Marie, jag blev nu oxå påmind om min saknad efter nära och kära som är borta……
Håller med Jane om att det är din dotter som har ett finger med i valet av K:s pappas nya flickvän….
För det har hänt mig, jag vet, och det känns så skönt…..
Massor av kramar från mig till dig

Min finaste lilla Drutt!
Gosekramar från mig till dig
Åsa
Vill bara säga att jag lider med dig. Måste va väldigt tungt just nu. Men det blir lättare och din dotter hon kommer att hjälpa dig.
En stor kram från mig

Jag skickar tröstande kramar till dig Drutten!
Vissa dagar och händelser gör att sorgen och saknaden känns extra påtaglig och även fast vi vet att dom finns med oss så är saknaden mäktig ibland. Jag tror att hon har varit med och hjälpt till för att den här tjejen ska komma in i hans liv, det känns väldigt positivt och glädjefyllt. Hon fanns med på sonens skolavslutning och kände glädje och stolthet som mamma. Han har en mamma och ingen annan kan ta en annans plats men hon kan finnas till på ett bra sätt i hans liv ändå. Det finns föräldrar som lever som inte finns för sina barn men ingen annan kan ta en förälders plats, men som en extra person som tycker om, bryr sig och engagerar sig kan den personen bli oerhört betydelsefull.
Kramar!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Drutten!! Jag gråter med dej,och sänder dej de varmaste deltagande kramar.Hade du funnits här,hade famnen varit öppen för dej!! Tänker så på dej!! Kram Ewa
#26 Det var det minsta jag kunde göra*Kramar*!!!!

nu är jag här igen..tog en paus..gick ner till tvättstugan..var för mig själv en stund..vek tvätten mellan tårarna o tankarna..tack Eija för dina ord…och det var inte meningen att göra dig påmind…Tack morsan för dina kramar o ord…lika så du Kinna..tack för dina ord…lika så du Elisabeth…vissa dagar är svårare..det har man fått känna av..vid högtiderna..tack lilleva..för din öppna famn..tackar er alla..känns lite bättre…men ska snart ta mitt insulin..se om jag hoppar i säng oxå..har ju huvudvärk efter allt gråt…men tror inte att jag får någon blund i ögonen..har ju inte sovit bra på många nätter nu..tankarna snurrar på högtryck..men åter TACK
Käraste drutten53, inte skall du känna så, jag är sådan…kan bli påmind för jämnan…kan se ett tv-program som påminner om någon, eller läsa en bok….ja, vad som helst…..så ta inte åt dig för detta jag skrev heller……hoppas verkligen att du åtminstone får vila ut om nu sömnen inte kommer, efter dagens omtumlande upplevelser…..kramar om dig varmt…
Kramar till dig!
Kramar 
Oj, men söta Druttis. Tusen tröstande kramaaaaaar….

Beklagar sorgen.(men ingen som inte själv har upplevt det du har kan nog inte riktigt förstå hur det känns.) önskar dig all glädje du kan få här i livet. kram monika.

Tänker på dig drutten. Många kramar!

godmorgon på er..tack ni som skrev igår och ni som kom efter jag hade stängt datan…fick en bra sömn..men vaknade kl 5 i morse..nu så blir det att kolla mitt paket jag skicka efter..men vi hörs…kram
Det är alldrig lätt att ha forlorat någon som stor en nära. Jag tror att det finns ingen som sörjen förlusten ut av sitt barn som en mamma gör, oavsett ålder.
Jag hoppas att du får en bättre dag idag…..

tack Mirjami…ja får tag dagen som den kommer idag..visst känns det i kroppen att den har varit välidigt ledsen….min ängel blev 26 år..så förlusten var enorm stor..och är ännu det..kommaer ALLTID vara det….ha en bra dag…kram
tänker på dig kära drutten,, kramar

Kära drutten53, jag tänker på dig. Orden räcker inte till…

Drutten tänker på dig och hoppas att du mått bättre idag.
Kraaam….