GODMORGON!!
Hoppas att ni har en härlig sovmorgon och att ni tar tillvara denna lördag!! Molnen hopar sig här utanför men jag känner mig lugn och glad!!
Kramisar på er
Många Goa Kramar
Annisangel

Goodmorning! Skönt att läsa din sinnesstämning,det är vad jag oxå vill bli nu,lugn och glad ska jag nu intaga mitt morgon kaffe.
Kram!

Godmorgon! Här är det lugnt och glatt :) Dricker kaffe nu och sticker iväg till Borgvattnet om ett par timmar :)
Kramar!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Godmorgon! En ledig härlig dag då jag inte planerat något, så vi får se vad som händer!
Kaffebryggarn puttrar!
Kram
God morgon, en annan är lite skraj vad som komma skall i dag. Ska på kusin träff, vi ska åka Ålands båt. Tänker ska hålla igen ska hålla igen. Får ej bli för glad.
God morgon.

God morgon, moln och regn, en dag gjort för nåt kul pyssel..
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Godmorgon!
God Morgon.
Solen tittar fram mellan molnen, det blåser lite.
Det blir nog lite trädgårdsarbete idag om det inte blir regn.
En ledig lördag för mig och halv semester till veckan. Då ska källaren städas, allt som inte behövs åker till Erikshjälpen eller soptippen, det går inte att komma fram snar för alla prylar.

God morgon gott folk
Önskar er en bra dag
SEV 
Godmorgon, önskar er en härlig lördag 

Godmorgon mulet ,men sol i kroppen =) Blev väckt av telefonen. Vår gammla tränare ringde, han var i Köping (hopptävlingar) ville absolut att vi skulle komma ner o ta en fika. Så vi åker ner, belv så glad när han hörde av sig. Han bor i Uppsala numera och vi träffas bara på Stockholm horseshow.
morn morn
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Hej på er! Önskar er alla en bra dag!

God Förmiddag!! Här växlar vädret mellan sol,för att andra stunden se ut som det skulle bli världens åskoväder. Mina små barnbarn har ordinerat picknic idag,så det blir till att packa korgen och ge sej ut på äventyr.

Önskar alla på ÖN en fantastisk dag! Oavsett väder :-)
Här i Uppsala är det visst regn ser jag när jag tittar ut.
"Om inte NU........när då?"
"Vad som än händer......så är det OK"