märkligt
Tog mig upp till mammas grav idag kyrkan är ju i princip nästgårds har haft en bukett med tio rosa rosor på bänken i köket i ett par dagar , som vantat på att bli placerade vid graven. Jag kommer upp för backen inga bilar …kyrkogården var helt tom. Jag byter blommor och vattnar. Kommer sedan på att jag ska vattna grabbarnas farfarsgrav. Från mammas grav är det rakt fram inget som skymmer. Jag vattnar… känner det där välkända pirret som kommer ibland. Säger då högt, ja jag vattnar åt C . Vänder mig om och en meter ifrån mig kommer det en ung man gåendes kan vara i tjugoårs åldern ca. Mörkt hår, svart t-shirt blåa byxor med en vit fläck på ena låret . Hej säger jag. Hörde inget hej tillbaks. Hänger sedan tillbaks vatten kannan tittar alltså bort två sekunder tittar upp igen och gången är tom! Han var längre än mig så jag tror knappt han hukade sig bakom en gravsten. Han dök upp från ingenstanns och försvann i tomma intet! ville bara delge en upplevelse som jag inte finner nån naturlig förklaring till om han inte var en snabb löpare med blixtens hastighet

Känns som om Andevärlden vill visa att dom finns med dig i det svåra du går igenom just nu, han ville ge dig styrka och tala om att det ordnar sig. Så är min känsla…
Kramar till dig, tänker på dig, Katarina
Vilken härlig upplevelse du har haft. Tänk att möta någon ut och säga Hej till personen och nästa sekund så är dom dom inte där.. Så snopen man måste bli då.
Härligt med sådana upplevelser
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Jag blev bara liksom: vart tog han vägen???? Det är aldrig ungdommar och går på kyrkogården detta är en liten by, alla känner alla. Jag kände inte igen killen, har aldrig sett honom förrut. Men han såg vänlig ut och tittade "rakt fram" som om han såg rakt igenom om ni förstår beskrivningen. Klart jag har andevärlden med mig, fast jag inte kännt det, jag är ju uppe i mig själv nu och har saknat den där välkända kännslan och besöken. (gnällde en vända över att : de övergett mig när jag behöver dem som bäst) kanske var detta ett Tecken på att att : vi finns här, ändå.
#4 alldeles säkert - det hjälper att gnälla lite ibland
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Vilken upplevelse! Och på kyrkogården av alla ställen!
Vilken upplevelse…både kusligt och härligt….
En sån härlig upplevelse!

Vilken härlig upplevelse Thinka! Kul att du berättar.. Kram
Det måsta ha känts upplyftande! Vilken härlig berättelse! :)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Ja, vad häftigt!! Ska ta och gnälla ordentligt, så kanske det händer nåt för mig med *S*…
Vilken upplevselse Thinka!

Vilken upplevelse Thinka!
Vilken upplevelse….fast jag själv hade blivit rädd, tror jag.
Åh vad skänt att få ett litet besök gumman, jag är glad för din skull, hoppas att din dag blir lugn och harmonisk.
Kramisar