Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medialitet
Läst 563 ggr
Elisabeth-J
0

Mediala barn

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska berätta vad som hände med Robins mobil :)

Han fick en mobiltelefon i julklapp men när vi var i Eskilstuna i februari så försvann den när vi var hos min syster. Den dagen den försvann hade det varit flera där. Vi letade överallt i 2 dagar och speciellt i barnens rum, där vände vi på ALLT. Jag fick en känsla av att den fanns i bäddsoffan så den gick vi igenom flera gånger men vi fick åka hem utan telefon. Efter det har min syster och hennes barn letat men utan resultat så vi blev mer och mer säkra på att den blivit stulen. Vi letade också efter ett par av Robins byxor som inte hittades.

Nu när det snart är dags att åka ner igen och Robin måste kunna nå mig så beställde jag en ny likadan telefon efter att ha sett ett bra erbjudande på reklamen här på iFokus. I tisdags kom avin i brevlådan, paketet kunde hämtas efter kl 16, men som vanligt med posten så hade även det paketet hamnat på villovägar och skulle komma på fredag (idag) Jag var till affären i onsdags på eftermiddan och frågade om paketet möjligtvis hade kommit ändå, men killen sa att det inte skulle komma förrän på fredag. Två timmar senare skulle jag cykla till en kompis så Robin och hans kompis Linn skulle följa med, vi skulle först till affären och köpa en sak. Robin kommer fram till mig och säger: Mamma, kom får du se en sak, titta! Det där måste vara mitt paket! Jag tittade men såg ingen adresslapp och sa till Robin att det kommer på fredag. Han stod på sig riktigt bestämt, han kände på sig att det var hans mobil. Hon som äger affären kom fram och kollade, sen tittade hon på mig och log, såg lite skraj ut, sträckte fram paketet och sa: Han har ju rätt pojken! :)

Det visade sig att paketet kommit strax efter att jag åkt därifrån ett par timmar tidigare :)

I tisdags på morgonen berättade Robin att han drömt att hans tidigare mobiltelefon kommit fram, den låg i ett par byxor.

Igår hojtade syrrans dotter Julia på mig på msn, hon skrev att dom håller på att byta rum hemma och hon hade hittat Robins byxor, jag frågade om mobilen men den hade dom inte hittat. Efter en stund så skriver hon: Vi har hittat mobilen nu! Jag ringde upp och syrran berättade att när dom skulle flytta på soffan så låg mobilen där :) Robin sa då: Jaha, då hade jag en sanndröm IGEN :)

Det finns en mening med det här och hjälp har vi fått :) Jag har länge tänkt skaffa en mobil till då jag nu bara har en som fungerar och måste använda samma till både jobb och privat, men nu har jag en till varje :)

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=15a600db-832e-4da9-9f8f-70a71876e68a&Filename=juni-08 009.jpg)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jane-Lyzell
0

Dom är för härliga dom små livenSkrattande så det kan bli!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

vattuqvinna
0

*ler*

Marina2
0

Så härligt!

cillaj
0

Ja, inte blir man förvånad när du nu hade tänkt att köpa en, snacka om att få en puff i ???.

[Chakra]
0

Glad

Hyacint1
0

Ja det är konstigt det händer oss ofta min son och mej, att saker bara försvinner man vet vad man har lagt dom och när man ska ha dom finns dom bara inte . Man letar och letar, det är som om det man ska ha har försvunnit ner i ett svart hål… jag har varit med om det mångagånger, så till slut när man har givit upp då ligger det där mitt framför näsan .Finns det någon som kan förklara vad det är för fenomen??? Ja jag vet jag kanske håller på att bli senil den förklaringen kan jag köpa… men min son som bara är 12 år tror jag inte håller på att bli senil….