Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 496 ggr
vattuqvinna
0

Blir så glad !

tecken på Tecken kommer nu i min väg på lycka och kärlek!

Jag har ju bett om att få fjädertecken till mig om min stora kärlek är på gång och har missat en massa fjädrar enligt min andlige guid*ler* alla fåglar jag har haft närkontakt med tänkte jag inte på fjädrar direkt !!märkligt hmm.. så ibland är man tankspridd! andevärlden lägger verkligen Tecken rakt framför ögona på oss och vi ser ändå inget.stackar våra vägledare vad dom får kämpa.

Jo idag förstår ni så kommer min lilla maja in (en norsk skogskatt drygt ett år) mallig som sjutton med en blåmes i munnen..Hon skulle in och visa att hon minnsan också kunde jaga ,första fågeln..suck! nej nej sa jag till henne ! jag böjde mig ner för att se hur skadad fågel var då fräser hon högt och tydligt åt mig*skrattar* ni skulle hört ..

hon försvinner in i nästa rum och jag efter men hejdade mig när jag såg att den inte levde och var helt blodig. hon kasta hejvilt med den i rummet och fjädrarna flög! Den stackars fågelns själv var ivarjefall över till andra sidan det försäkrade jag mig om.

Där fick jag Tecken inburet i mitt hem!! Härligt påett sätt men tragiskt med dessa katter som är så jaktlystna.

Igår så fick jag se två st regnbågar igen..det är otroligt jag har sett tre styckna på några veckor nu. och lika ståtliga lyser dompå himmlen.renbågen såg ut att sluta på gatan utanför där jag bor..

och då blir jag så där lycklig igen,tar regnbågstecken som något jättebra för framtiden..för en vecka sedan mötte jag en kompis på stan som satt och åt glass med sin brorsdotter och jag sa till henne vilka fina färger du har i  din glass ..jaha säger hon det är regnbågen 'ler*

små små Tecken kan förgylla en hel dag!

kram

stina63
0

Så härligt tänk att man missar små Tecken hela tiden utan att tänka på de.. Kanske möter du honom i affären när han står och ska välja vilken kyckling han ska ha Till middag.

Lycka till//Tina

vattuqvinna
0

Tina *skrattar* ja kankse det ja

stina63
0

Ler.  Jag tänkte att eftersom du hade bett om fjädertecken så kanske dina guider även fixar på detta vis..