Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterreinkarnationtidigareliv
Läst 1569 ggr
CarolineO
0

Kurs regression??

Har på sistonde blivit mer och mer intresserad av att gå en kurs i regression… Har letat på nätet, men hittar inte så mkt. En i Motala o en i Göteborg…

Ngn som vet om det finns ngn som håller kurser, alternativt, som kan fungera som handledare i det lite närmare Skåne??

Happyspirit
0

Jörgen Sundvall i Gränna har kurser till blivande regressions terapeuter. Den enda jag känner till.

Happyspirit
0

Neee förlåt Hypnos terapeuter är det men det är ju samma sak nästan.

Happyspirit
0

Hör med Jörgen Sundvall han har ubildat hypnosterapeuter i många år. Han har säkert gamla elever som gått för honom i skåne också!!!

FiaH
0

Det finns även en 1 årig utbildning i Ängelholm på Himlagåden till just Heler och regressions terapeut

CarolineO
0

#4  Ohh, tack!!! Måste jag kolla upp. D e ju nära mig!!

FiaH
0

#5 Va bra, men om jag inte har fel för mig, så ska nästa kurs starta i augusti, men gå in på healerskolan.se  och lycka tillSkrattande

Jimmy-Ottossn
0

Jörgen sundvall är duktig!, och har bra kurser! vet ett par som gått för han.

tarotlasse
0

Jag vet att det finns en i Helsingborg som har regresions kurser och ska dessutom vara väldigt duktig.

Men det är en lång och dyr utbildning men den ska vara bra har själv gått på regresioner hos dom som är utbildade där och dom har varit jätte duktiga.

Har även 2 stycken av mina egna elever som är utbildade regresions terapeuter som planerar att starta upp en regresions kurs här i Skåne.

Lasse