Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 1466 ggr
vattuqvinna
0

Lycka!

Lycka för mig just nu är att få sova en hel natt ostörd! Har ett vänsterben som krångalr och bökar med mig kryper och krampar..

Inatt drömde jag om vatten igen och att jag skulel dyka under vattenytan och upp igen och under och upp igen i någon slags "båt",Tordes inte kommer jag ihåg för jag skulle inte få luft!

vad är lycka för dig?

Oskyldigkram

Jane-Lyzell
0

Har du provat att flytta din säng - för benen?

Lycka för mig är min familj och alla vänner!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

vattuqvinna
0

hej Jane! ja jag har ju gjort det flyttat sängen hit där den står nu .sov så gott ,men fundera nu om det är några energier som stör mig igen eftersom det aldrig tar slut på krypandent..får väl flytta igen då tack för påminnelsen… *ler' kram på dig…

Jane-Lyzell
0

#2 har du inte en pendel eller pekare - då kan du lätt se om det är okay där du sover - anars prova med en färsk Ros (inga blad i vattnet) och låt stå över natten - för att se om det är bra - slokar den så flytta sängen -är den fräsch så kan du lugnt sova kvar - våra vänner växter hjälper oss järna!Skrattande

vattuqvinna
0

Jihaaaaa!! Tjohoooo! jippiiii!!! lite lyckotjut från mig…vill dela med mig av min glädje..min dotter fick jobbet som hon var på anställningsintevju på i måndags .tjoooohooo!! va glad jag blir!!

Och jane jag gjorde det förut gick med pekare och precis rakt öve mina ben finns en linje av något slag ,,dags att möblera om igen då 's*

kram

Jane-Lyzell
0

GrattisSkrattande

Eija
0

#4 Grattis att din dotter fick jobbet, gud va kul för det är inte lätt för det små liven idag…..Skrattande