Dröm om avliden
Hade en härlig dröm för ett tag sedan. Drömde att jag gick här hemma o fixade o väntade på att min stora flicka skulle komma hem. Vi hade d lite rörigt eftersom vi skulle renovera köket (hade vi precis gjort i verkligheten) Så kommer min dotter hem, jublar o sliter upp dörren ropandes: mamma, mamma Christer e här. Han ska hjälpa oss m köket! Nä, svarar jag då, han är ju död. Nä han kom för o hjälpa oss säger hon. Jag går till dörren o där står han, min älskade bouspappa, i blå snickarbyxor o nån tröja o e bara så varm o mysig. Jag rusar fram o får världens varmaste kram. Så vaknar jag. Men jag kände ett lugn när jag vaknade. En sorg över att drömmen var slut o att han inte finns i verkligheten, men samtidigt glädje över min dröm. Så vad tror ni om denna dröm, skulle den säga mig ngt lr var d bara en fin härlig dröm. Kändes så mkt starkare på ngt vis, än min a vanliga drömmar brukar göra alltså.
Jag tror att du fick träffa honom genom din dröm, det är så jag får träffa min kära sambo som gick bort för många år sen, men ibland dyker han upp och visar sig i en dröm….det var han som hittade min nya kärlek för tre år sen…
Jag har varit på det klara med att leva ensam, efter två misslyckade och olyckliga förhållanden efter hans död….jag träffade denna man på en Motorcykelträff, när jag sökte efter likasinnade för cykelturer och så, och där stod han, och kärlek uppstod….
men jag var osäker ändå, mådde dåligt och vågade inte chansa mer….då dök min sambo upp i min dröm och slog ut med armarna och sa,…nä, nu vet jag inte hur jag skall kunna hjälpa dig, om han inte duger….och då kände jag i mitt hjärta att min sambo hade ju verkligen godkänt honom, eftersom det var han som hade haft ett finger med i det hela.
Så visst är det ett möte du hade, och där fick du ju reda på att han finns där och hjälper dig i din renoveringsarbete.

Det är många som får kontakt med sina nära och kära under sömnen.
Det är ju som så att under sömnen är vi i ett helt annat medvetande och där vårat logiska tänkande slås ut.
Så under sömnen så tar vi det inte som fantasier när dom försöker få kontakt och anden kan få säga vad den vill utan att vi slår bort det som en fantasi.
SÅ väldigt vanligt att andevärlden tar kontakt med oss under sömnen och man kan få en otroligt bra vägledning från dom då.
Få lösningar på våra problem osv.
För ala mäniskor är mediala och kan ha kontakt med andevärlden men dom flesta slår i från sig och upplever det som fantasier så då passar andevärlden på när vi sover.
Lasse

Jag har ofta drömt om mina nära som finns där på andra sidan. De har gett mig råd som jag har följt och det har blivit bra.
Jag var på en sittning för en tid sedan och då trädde min mamma fram bla och hon visade mig grönskande,blommande ängar som hon dansade liksom runt på och det vackraste leendet sa kvinnan som var medium. Hon berättade om klänningen hon bar och om hur hon såg ut min mamma där på ängen. Och nu en tid efter min sittning så har jag kommit på en dröm jag hade straxt efter min mamma gick bort. Och hur hon log sitt vackraste leende mot mig och vinkade och hon var barfota där på ängen, ung och glad och hon bar precis den klänningen i min dröm som Mediumet beskrev för mig att mamma hade på sig då hon dansade där på ängen.
I natt drömde jag att pappa ringde och sa till mig att du skall inte ligga med öppet fönster nu när du är själv hemma. Vaknade tvärt och gick upp och stängde fönstret och låste dörren som jag glömt att låsa.. Så nog finns de med oss i våra drömmar..
Härlig upplevelse för dig att få möta din bonuspappa i din dröm

Åhh va hräligt! När du drömmer sådär stark och det känns som han varit hos dig på morgonen har du säkert gjort en astraresa på natten där din själ lämnar kroppen och besöker honom på andra sidan Grattis!
kram