Bara är så!
Livet bara är så,vad som sker i de är en läxa för nästa skede något som ska stärka dig och få dig att komma till insikt i den person du är. Spelar ingen roll hur många som säger si eller så,för livet och kraften har bara du ingen annan.. man kan se på samma film men endå tolka filmen så den passar sitt eget tänkande och sin egen förmåga att förstå. Man kan ha allt ena stunden för att sedan stå helt tomhänt,men en erfarenhet rikare är man. Man kan inte ha något alls till en början för att sedan stå i överflöd. Alla människor är unika,varje människa har sin egen väg att gå,följer man alla andra blir vägen kanske lättare för en stund men svårare längre fram.. för de som var menat för andra kanske inte var menat för dig. De kan stå 20 elefanter vid vattnet och dricka samma vatten och den 21a säger usch hur kan ni dricka detta vatten de smakar ju inte gått,de 20 som står och dricker vattnet säger åt han och gå någon annan stanns då vilket han gör,men kommer tillbaka för att visa sitt nya ställe men alla 20 är vana att dricka detta vatten och står kvar.. livet är på samma vis…
en del av mina tankar om ting i livet,kan skriva så mycket mer men tror inte sidan får plats då,men hoppas iaf ni finner något i denna läsning som kanske gör att något i livet kanske blir lite annorlunda.. och kom ihåg,livet är DITT och bara DU kan leva de till FULLO..

*pet*
Du är inne på ett riktigt tänkande, visst är det så att det spelar ibland ingen roll vad andra säger, man gör som man vill ändå, eller känner sig mest bekväm med det beslutet….vilket resulterar i att man fått en lärdom/läxa…om slutresultatet var mindre bra…….man lär sig hela tiden…..man måste pröva sina egna vingar….och en klok förälder säger inte: "Vad var det jag sa", utan finns där om det behövs, om det inte går som man hade tänkt…..och det gör oss starkare och visare…
Och visst är mitt liv bara mitt, till en viss del, och bara jag kan leva det till fullo…men jag kan behövar lite stöd och pushar här och där…och ibland är det skönt att få dela det livet med en själsfrände, för då blir den dubbelt så upplyft…..och nog måste man ha sina barn med i sitt liv, (om man har några), för att livet skall vara värt att leva…eller hur gumman, det är väl så du har tänkt det med dina tankar…..att det är ingen som skall bestämma utifrån hur du skall leva….men att du delar den gärna med dina kära….
Kram/Eija

ja,ungefär så :) tanken är helt fri och man tolkar de hela helt hur man vill men för mig var de nästan så de var tänkt :)