Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 5456 ggr
vattuqvinna
1

Frysningar/rysningar

Jag får ståpäls när jag är med om något som någon säger eller som jag läser som är sant. För många många år sedan(låter som jag är hundra ,hi) så frågade jag tom en läkare varför jag fryser på ena benet tex eller bara på ena armen ,han hade ju ingen förklaring på det men idag vet jag.

Prata nyss med en ny kund i telefonen och fick värsta rysningarna i kroppen ,så vi får väl se vad det ger då.

Får även ståpäls av musik ,/musik som berör mig då fryser jag brrrr.

Men just det där att när jag pratar med folk och dom säger saker och det är något som stämmer i framtiden då ryser hela jag från ryggen och över hela kroppen. Vet inte riktigt om mina vägledare förmedlar mig något då för så känner jag ju också när dom är  imin närhet.

kramelikramFlört

Eija
0

Det där du beskriver om rysningar, det upplevde jag när jag fick se och höra äkta indianer nere på High Chaparall….jag har alltid farsinerats av dom men att jag skulle bli så paralyserad när jag stod och titta på deras chow, det kunde jag aldrig ha drömt om.

Jag var helknottrig och ståpäls på båda armarna, och benen.Hemlis..bena hade nog sett ut som flaskborstar om jag inte hade rakat domSkrattande….herre gud vilken upplevelse, jag ryser av bara tanken nu…..härliga rysningar alltså….

när jag var liten så ville jag bli indian…..Glad och sen trodde jag att dom sjöng Eija, eija, eija…eija, eija….när jag hörde första gången indiansång…..och senare har fått reda på att jag har varit det i ett annat liv….

Happyspirit
0

Sanningsrysningar brukar jag kalla det för!!!Flört När pälsen står på hela kroppen. Då har jag hår på låren och fötterna med. Första gången var jag tvungen att titta efter om det verkligen stämde. Och lite fjun har man ju. Men det känns som man är full med hår över hela kroppen som står rakt upp!!!

sven-g
0

Kul att vi är behårade, ståpäls brukar jag få när jag tänker på visst. Men av andevärdens närvaro enbart följande mot energins riktning. Dvs en arm iskall med full ståpäls, den andra helt normal. Men ibland kommer annan energi då är det andra fenomen.

Happyspirit
0

Jaaa, det är tur vi är olika och reagerar på olika sättSkrattande

Jane-Lyzell
0

#2 Bra ord för det Happy - "Sanningsrysningar" det är så jag upplever det medSkrattandebekräftelser!

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Happyspirit
0

Skrattande

Elisabeth-J
0

Samma här :) Sanningsrysningar var verkligen ett bra ord Happy :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Marina2
0

2# sannrysningar fick jag i går när min pappa kom på besök!

Happyspirit
0

#8 Skrattande

vattuqvinna
0

ja va bra att det är flera som känner av "sanningsrysningar då"

tack

kram

Britt-Marie
0

När jag satt i min rumssoffa för någon månad sedan så fick jag som en kupa runt mig, vet inte hur jag skall förklara riktigt, men som någon slags bubbla runt mig och den följde sedan med mig vart jag gick i huset här och då stod alla hår rakt ut på armarna, men det var inte någon obehags kännsla. Men det känndes konstigt på nått sätt. Min sambo såg detta med. Jag vet att jag sa - att jag tror jag har någon med mig här nu..

Kram på er!!

enola
0

Jag får också lite rysningar, oftast när jag sitter på balkongen på kvällen, kollar in stjärnhimmlen och röker. Har även kännt av kundalini energi som gått genom ryggraden och den ger mig behagliga rysningar också, och när jag kissar! Skrattande

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

moonflower
0

Kan oxå känna av rysningar på ena benet, ena armen, ibland hela kroppen. Känner tydligt att det handlar om någon bekräftelse och/eller närvaro.   Behagligar rysningar kan jag även få när jag äter ex pollykulor, jag är en gotte-gris…!

vattuqvinna
0

#13 skrattar ja det kan man ju också få när man njuter