Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1127 ggr
signemo
0

Gomorron

Skickar en gomorronkram till er alla. Här blåser det , Får hoppas det kommer lite regn. Ja lokalt i allafall. Förstår om de som slutar skolan vill ha fint väder. Har vaknat med huvudvärk inget kul alls. Men det går väl över. Hoppas Ni får en fin och skön dag.

Var rädda om varandra

Elisabeth-J
0

Godmorgon! Här är det ännu en dag med regn. Önskar dig och alla andra en härlig onsdag!

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Eleri-Twinkle
0

God morgon alla bönor och en och annan stjälk:-D Här i Trollis inväntar vi fortfarande regnet, men än så länge har vi "bara" fått ordentligt med blåst.

Härligt att se trädkronorna dansa*ler*

Kraaaaaam o en underbar dag till er allaKyss

tommytoe
0

Godmorgon!

malol
0

Godmorgon på er åxå! Inatt har vi haft lite regn och vinden har lugnat sig sen igår då det blåste REJÄLT!! Nu håller jag på att förbereda mig och min dotter som ska cykla till mitt jobb idag, en liten tur på 1.4 mil enkel resa…vi kommer förmodligen att komma fram men jag undrar om vi kan sitta på sadeln när vi ska hem i eftermiddag Glad?

HA EN SUPERBRA DAG!!

Manni
0

Go'morron! Här skiner solen och det verkar bli varmare än igår i alla fall. Ha en skön dag!

maiya
0

Godmorgon! Här har regnat under natten,och det är gråmulet och det blåser här på morgonen.Önskar er alla en fin dag.

Clary
0

God morgon. Inget regn bara mulet men det blir en bra dag ändå, hoppas ni får detsamma

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Stardust
0

Hej!  Det blåser här och solen kommer fram då och då.

Gofen
0

Gomorron från ett regnigt å grått västernorrland

bajn
0

Godmorgon. Regn och svalt från Strängnäs,

Happyspirit
0

Godmorgon! Här hade vi ett stilla sommarregn när jag klev upp i morse. Nu ser det ut som det är upphåll igen. Lite mera får det allt komma….växterna är såååå törstiga nu.Räcka ut tungan

Marina2
0

God morgon! Här är det blåsigt! önskar er alla en bra dag.

Red-Lady
0

God morgon Här är det blåsigt komit lite rengn DEt var någ bara några droppar. I går kväll fick gubben och ut till en skogs brand var borta hela natten. Han är med i brand kåren haft mycket att göra. Så nu hoppas jag att det kommer lite regn. Anars får vi gå ut och dansa regn dansen. Skrattar och ler 

Ha en bra dag alla.SkrattandeSkrattandeSkrattande

[Chakra]
0

God eftermiddag!

Har slutat jobba för dagen!

Blåst och sol vid Vättern idag!