Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 376 ggr
Cina-1
0

Min son *OT*

Jag måste bara få berätta om min son. Jag är så stolt över honom.

I helgen var det 18års-firande av en kille. Bl.a. så var dom till en pub och drack några öl och helt plötsligt blir ena killen helt borta, han var inte kontaktbar. Så en av dom ringer ambulans och min son följer med honom in till akuten och stannar där tills läkaren kommer. Tydligen hade han tagit både det och det andra och se'n druckit alkohol. Om det var oavsikligt eller inte kan jag inte säga.

Jag blir så stolt över sonen som följer med i stället för att stanna kvar och festa vidare som de andra gjorde. Se'n fick han ta taxi hem som kostade flera hundra.

Da'n efter kom killens mormor och moster till mitt jobb och tackade så jättemycket. Men INTE mamman fast hon också handlade.

Jag önskar så att jag kunde hjälpa denna kille. Han mår så dåligt…också bor han med sin alkoholiserade mamma. Gråter

Kan man skicka healing till någon som inte vet om det? Isf önskar jag att ni skickar till honom.

chik
0

Nej..Det skall man nog inte göra..Du får försöka att bara tänka på honnom.. 

PDT_Love_06

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cina-1
0

Ja, det gör jag. Dygnet runt….

Eija
0

Sänder varma kramar  till din son för den fina instatsen han gjorde…..min dotter och hennes kille var med om ett liknande förfarande för ett antal år sen…..

Det var en kompistjej till min dotter som hade druckit för mycket, dom hade varit på olika håll och skulle träffas vid en bänk vid en viss tid…detta var en marknad så det var mycket folk i rörelse.

När dom andra kommer så lämnar dom bara av henne till min dotter och hennes kille, dom märker efter ett tag att det är värre än dom trodde, så dom ringer ambulansen och följer med, sen ringer killen hem till hennes föräldrar….med resultat att han får sig en riktig utskällning för att dom inte hade sett efter henne…..hallå…..vilket respons…hon var ju lika gammal som dom….dom var fyllda 18 år…Tjejen fick magpumpas och mådde bra sen, men inte ett tack fick dom, varken från henne eller hennes föräldrar…

Nä..hatten av för dessa försigkomna ungdomar som hjälper varandra och inte lämnar dom bara vind för våg…skulle tro att fler skulle ha kunnat räddas till livet om någon bara hade tagit hänsyn….

Han känner nog att ni tänker på honom, och bryr er…

Jane-Lyzell
0

Healing kan aldrig skada om intentioen är god!Skrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"