Herregud!
J ibland så händer det saker på löpande band ska jag säga.först min dröm i natt och nu denna underbara meditaion jag gjorde på efm hoppas ni orkar läsa.vill dela med mig så ni som mediterar elelr inte ser vad man kan få uppleva.
Jag upphör aldrig att förvånad av vad man kan få uppleva.Inan jag började bad jag om att mina vägledare och änglar skulle vara med mig och bad om den helige andes vita ljus i min kropp och skydd.
Nästan direkt ser jag zigge en av mina vägledare som följer mig i min Meditation. Han säger att dom skickar ner röd färg i mitt baschakra och att ryggen blir bra av motion. Känner värme sprida sig i svanken.
Sen säger han:- ser du fjärilen monica? ja säger jag en helt otroligt vacker fjäril i underbara färger uppenbaras framför min inre syn.
Ta på dig vingarna nu vännen för nu ska vi flyga.Ser mig stående högt uppe på en klippavsats(är höjdrädd vill jag tillägga*s') Har du vingarna på dig? ,ja säger jag. kasta dig ut säger zigge. Va! ser ner och känner höjden ,Lita på oss ,lita på att dina vingar bär dig,
Jag kastar mig ut och känner känslan i magen och ser marken närma sig,,vingarna tänkte jag och upp upp for jag ,jag gör kullerbytta .vilken känsla jag flyger!!
Kom nu vännen så ska du få träffa din själsvän. Va säger jag åter igen *ler* själsvännen jag inte har träffat i detta liv ännu men som jag sak träffa frågar jag? Javisst så var det. Vi landar på sidan av ett hus jag sett många ggr förut i meditaoner,huset ditjag ska flytta.
Han strår där med ryggen mot mig iklädd jeans och rutig skjorta,han går påbaksidan och upp på den inglasade altanen. Gå fram till honom och viska det du vill att han ska höra uppmanar zigge mig.
Jag viskar i örat på honom..Hej! det är jag som är monica din själsvän du ska träffa i detta livet. Jag tycker att det är dasgs att träffas nu helst till helgen.Jag älskar dig och jag vill att du åker till Lindesberg nu så vi kan ses.
Zigge ber mig göra ett rosa band som sätts fast eller fart på från hans hjärtchakra till mitt hjärtchakra.
Jag ser in i mannens ögon (hör förresten Peter) och gråter för jag känner verkligen igen honom ,det är han mannen i mitt liv.
När jag tittar in i hans ögon blädrar det bilder framför mig bakåt i tiden fort fort ,jag ser hur vi ligger i ett tempel på en divan och matar varandra med druvor.Kärleken lyser om oss. tiden rusar bakåt igeno och kommer fram till jesus tid i jerusalem och ser oss även där som ett par man och kvinna. ortoligt!
Vips var jag tillbaka i tiden och ser honom kasta sig upp på sin mc och ser en vägskylt där det strå lindesberg på *ler*(han hörde mig)
Sedan flög vi vidare han ville visa mig en stad sa han. Här har du varit förr säger han och jag ser mig om. jag befinner mig på en kullerstenstorg vid en brunn,jag ser små pittoreska affärer runt omkrin.ser även människor klädda i sen 1700talsstil. Staden är dels bevarad idag säger zigge men är något större här kommer du att bo resten av ditt liv. Får upp gränna i huvudet då han säger här får du en hint..och då ser jag spårvagnar..göteborg dök det upp i huve.
Jag frågade om min dotter kommre lfytta di också..ja säger han men senare först ska hon jobba i Lindesberg ett tag(hon har inge jobb idag)
Jag frågade angående kärleken ,jag har ju bett om att få Tecken till mig som fjädra när kärleken närmar sig och säger jag har inte set några fjädrar.
Zigge ler mot mig och säger har du inte? Alla fåglar du har haft närkontakt men nu på sistonde har inte dom fjädrar säger han och ler igen..
*skrattar*javisst jag,,oopps! har bla sett en and mamma med 8 styckna små dunbollar efter sig 3ggr i tät följd.
Jag fick rena mig och ta bort min förkylning som jag inte behövde ha .onödigt eneligt zigge ,den tar bara en massa energi 's*
Efteråt gråter och gråter jag ;jag är så tacksam att jag får ha mitt jobb som arbete att jag har fömågan att se och höra och känna mina underbara vägledare på andra sidan.Att jag får känna av deras enorma kärlek..
Tack!

Vilken underbar Meditation. Jag förstår att du går på rosa moln. 
vilken Meditation du har haft,,kanske har du svaret från din dröm här.. Säger som Cina förstår att du går på rosa moln.. Hoppas du finner honom din själsvän. Lycka till och massor med kramar Till dej
Tina

Vilken härlig upplevelse. Hoppas du finner din själsfrände.
Lycka till
Britt-Marie

Tack så mycket ! ja jag är lika salig varje gång jag har sådan här kraftfull kontakt ..är varm i hela kroppen

Instämmer - vilken härlig upplevelse, håller bägge tummarna att du hittar honom….!!