Känner mig hemma
Tänker ibland att det är konstigt att man kan känna sig så hemma på ett forum. Det känns som här mest finns en massa goda vänner.
Ett forum, där man vågar visa sin okunskap och får lära och höra av er alla som har kunskap o visdom
Ibland har jag liksom tänkt. Nej nu fikar vi lite eller kom ska jag visa. Sen kommer jag på att jag snackar via datorn. Jag är väl lite tokig
Var rädda om varandra

Vad härligt sigemo!!! 
Vi kommer säkert nån gång att fika tillsammans irl också 
Kramar!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Känner som dig Signemo. Varje morgon när jag kört barnen till skolan, måste jag logga in o kolla vad som hänt när jag inte varit här *L*. Känns som om man känner varandra även om det är som du säger via datorn. När jag sitter vid tv:n passar jag på när det är reklam att springa o kolla datorn.
Kram Katarina
#1 Ja det vore trevligt. Skall du till Gekås får du höra av dig.
#2 Härligt. Det finns fler som jag. Jag trodde det mest var jag som håller på så.
Kram på er båda
Var rädda om varandra

#3 Jag ska prata med syrran om det, ska ju till Småland i midsommar så då kan vi förhoppningsvis åka dit en sväng också.
Kram
Elisabeth
# 4 Vore jättekul
Var rädda om varandra

#2 Ja härinne finns det jättemånga underbara själar som jag trivs med och som sprider sån underbar energi 
Kramar!
Elisabeth
Japp här känner man sig hemma.. Kan fråga saker som man är osäker på utan att någon skrattar åt en. Eller glädja varandra med sina kunskaper. Man har blivet beroende och Måste bara logga in för att se vad som har hänt. De där med kaffe skulle smaka gott och en go bakelse till. Mumms.
Kram Tina

#7 Vi får ju snart fika tillsammans irl 
Kram
Elisabeth
Ja de får vi och dagaran räknas ner …… Och de ska bli så roligt att få träffa er.

Jag tittar in då och då, skriver några ord, läser och lär mig. Håller med om att det känns som man känner er mer än man gör.
Jag trivs på det här forumet.
Kram 

Det är en Värme här inne som vi alla skapar och Elisabeths förtjänst som är en härlig själ som startat detta - och verkligen hållit det i en vänlig ton - tack för allt du gör för denna sida Elisabeth - och värmen här inne talar ju för sig själv - med så många forumdeltagare - tack!
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"