Händer inget...
När jag blev medlem härinne så läste jag nästan allt som fanns att läsa eftersom jag är så intresserad av och nyfiken på det övernaturliga.
Så efter några veckor fick jag besök av min morfar och några gånger kom någon och blåste mej i nacken när jag tittade på TV, det tror jag var min farbror. Jag blev överlycklig.
Men efter det så har ingenting hänt. Och det är flera månader se'n….
Beror det på att jag vill för mycket? Efter besöken så har jag läst massor, det är olika meditationer, chakran, kristaller, auror, guider, healing m.m. Ibland känner jag mej helt snurrig. 
Vad har ni för råd?

Ta det bara lungt! Det är bra att du läser och får information men ta det lite varligt fram där med så du hinner smälta allt emellanåt. Ibland händer inget som du säger och ibland händer allt på en gång ,inget vi kan stressa fram utan saker och ting kommer i den ordning det är menat att du ska ha det till dig..
kram

Ja det är nog det jag känner, att jag inte hinner smälta allt. Jag ska börja meditera mer för det hjälper mot stress har jag märkt.
Jag längtar till den dag då jag får uppleva meditationer liknande dina. 

#2 ja du jag hoppas verkligen du får det ,när man minst anar så händer det sake igen.. i början av min mediala utveckling hände det massor av saker inom loppet av 6 månader sen var det tvärstopp och jag blev otålig ville ha mer. men det är då vi ska smälta det vi lärt oss.