Godmorgon!!
Idag regnar det så jag ville bara ligga kvar i sängen! Hehe, men hoppas att ni alla får en kanon-bra dag idag!
Puss på er
Många Goa Kramar
Annisangel

God morgon!
Inget regn några få droppar bara men mulet så kanske att det kan bli mer. En bra dag blir det ändå hoppas ni också får det!
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Godmorgon! Här regnar det också idag :)
Önskar dig och alla andra en trevlig tisdag!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
God morgon!
Solen är framme så långt.
Ha det så bra.

godmorgon..här blåser som attans här…ha de
God morgon alla :)
Godmorgon 

Godmorgon här har det regnat, men nu är det uppehåll fast det blåser ordentligt och är grått o mulet.
Godmorgon här är det svalt och skööönt. Det blåser och är mulet. Nuuuu blir det nog regn i alla fall. *ler stort* Lääääängtar!!

Tack själv och godmorgon tillbaka!
Här regnar det och dimslöjorna döljer de högsta fjälltopparna.
Ca 10 grader varmt…*huttrar*, när jag är på verandan för att locka in katten Lizzy…
hade varit perfekt att kunna mysa i sängen under varmt täcke…men äldste pojkens tandställning har lossnat och vi måste åka in till Ö-sund, och laga den…
…det positiva med regnet är i och för sig att de små underbara blåbärs, lingon, hjortron-plantorna får, kraft att gå i blom! Hade värmen och torkan fortsatt =kanske inga bär alls….
Ha en underbar dag!
Godmorgon!
Molnigt och mycket svalare idag!
God morgon! Här är det mulet och kallt, men vi har 4-årskalas idag så det blir varmt och full fart inne! :)

Godmorgon! Mulet, lite regn men solen försöker nog att komma igenom, ser det på ena väggen ute,,,,, Tisdag, vart tar veckorna vägen, ända + är att i KVÄLL är det CIRKELKVÄLL med Anki! :)

God morgon! Här är det sol :) jag önskar er alla en underbar dag. *kramar*
Hej på er! Här är det blåsigt och mulet,regnet hänger i luften.Hoppas det kommer regn det behövs.själv sitter jag med en glasbit i foten ska till doktorn efter 13.00.Pallar inte att göra det själv är så blödig vad det gäller sådant.Jobbar på så länge sen blir det vila..

God förmiddag! Sol, lite svalare och blåsigt.
Godmorgon på er alla. Här är molning men det regnar inte..
God morgon/dag/förmiddag, eller vad man nu säger klockan halv 12! Här blåser det som tusan och är mulet. Ganska vackra moln dock, så jag tänker göra det bästa av situationen och njuta av dem ändå!
Ha en fortsatt trevlig dag!

#14, det var ju tråkigt med Din fot, hoppas att den blir hel snart!