Utomjordingar!!
Herregud vilken dröm jag hade i natt!!
Det var liksom en dröm sekvens som höll ihop .Det började med att jag skulle hämta min dotter på en gammal skola hon gått på,i skolan så hade dom egna rum.Vi skulle gå hem och efter oss var det en folkmassa som tydligen skulle åt samma håll. Vi skulle gena över isen! När vi går där tittar jag upp på himmelen och ser an massa svarta prickar,prickarna närmade sig och då såg jag en massa utomjordingar som stod på en jetski en sån där man kör på i vatten!
Dom såg ut som människor två st var det på varje fordon.Dom landade i skogsdungen som vi skulle gå igenom lite längre bort. Då kommer det ut en man mot oss och säger att dom skulle bjuda oss på värsta showen vid iskanten.
Nej skrek jag till folkmassan ..spring dom vill bara döda oss.Jag sprang åt ett annat håll med min dotter och någon till vi såg bilar stå tomma vid skogsdungen och hitta en bil med nycklar i som vi tog och körde iväg med.När vi kommer igenom skogsdungen så ser vi ner på våran stad ,hela himlen var full med utomjordingar som anföll staden med blixtar och laser ljus.
Vi åkte åt ett annat håll. är sedan hos en kvinna som jag inte vet vem det är men en varm snäll kvinna,vi stod utanför hennes hus och tittade på ett träd som hon klätt med glitter.
Där hoppade bilden till att jag satt med ett barn i någon slags vattenrutchkana i en båt! Helt plötsligt skulle båten ut på havet bara det att den var jätteliten ,Barnet och jag samt en kvinna som körde fick plats.Havet var helt korallgrönt och vackert men det var stora vågor när vi mötte andra båtar så vi fick hålla i oss ordentligt!
Väl ute på havet dumpar hon av oss på en gummiliknaden jetski.den var så ostadig att den knappt gick att köra men vi kom iland till slut.
Sen fortsatte drömmen i ett stort hus kändes som en förvaltning,trappor hit och dit ,vi gömde oss för utomjordningarna var oss på spåren(skrattar! låter som serien V som gick för länge sen)
Det lugnade ner sig och kvinnan som var med fyllde år så jag tänkte göra en tårta till henne sa jag,verkade som vi var tillbak i våran hemstad, Jag sa att jag kunde inte gå hem till mig för där bevaka dom oss utan fick gå till henne. Jag gick dit själv för att kolla läget.
hennes dörrlås var sönder klippt ett hänglås..Jag spög in i huset och såg ett fönster stå på vid gavel i vardagsrummet ..vänder mig och och ser en man sitta i fåtöljen han såg otäck ut..jag spran därifrån men han han ifatt mig han hotade mig med en pistol i Guld!
sen ringde väckarklockan!!
Jösses va jag jobba i natt! hela tiden kände jag mig säker inte rädd.
Ibland så komemr såna här mardrömmar till mig när jag är förkyld och jag blev det igår och i natt var jag kallsvettig.
Har drömt två ggr förut om dessa utomjordingar fast då är himmlen full av olika möster,färger helt otroligt vackert.
Nån som känner sig utmanad att tolka!
kram från en utpumpad kvinna *ler*