Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 983 ggr
[Susannaa]
0

inte mina känskor ?

Hej ,19/5-08 hände något här hemma i mitt o mammas hem, dan började väl som alla andra dar inprinsip vakna äta frukost borsta tänder och allt dedär, jag fixade i ordning mej och for ner på stan, sen 18,15 tar jag bussen hem. Jag är hemma ca 18,30 jag knackar på dörren eftersom den va låst o jag har ingen nyckel, jag hör nån som säger kom in, jag suckar o tänker för mej själv idiot dörren är ju låst. Mamma kommer och öppnar dörren o jag säger pucko kom in haha dörren va ju låst, inte elakt utan mer eroniskt, men nej mamma hade inte sakt kom in till mej, och hon brukar inte de heller iof men men ja struntade i de, men så märkte jag att byro lampan i hallen är tänd och det var sol ute, mamma har bara lampor tända när det är mörkt och behövs, så jag kommenterar detta men hon hade inte tänt lampan, men jag brydde mej inte mer om det och gick in i mitt rum och satte mej vid datan.

Till en början va allt som vanligt, men efter ett tag tyckte ja att jag såg nått i fönstret, ja hade parsiennerna nere som är vita så att mitt rum speglas i fönstren, jag som vanligt försökar bara ignorera och tänker typ eh de bara de eller de , men de slutade inte, jag ser nått, och när ja vänder mej om och kollar i rummet den del som speglas i fönstret ,ser jag inget, så ja fortsätter med det jag höll på med på datan. Jag sitter en stund och hel plötsligt rycker stolen till den jag sitter på, bara sådär, jag hittade ingen förklaring till varför de plötsligt röck i stolen , men jag försökte ignorera de igen, men så ser ja igen nått speglas i fönstren som att nån går runt i mitt rum , och ja det var en blond tjej lr inte tjej kvinna säger man nog ,som jag såg henne va hon nog som max 25 år som minst i min ålder runt 19 alltså, jag sa åt denna kvinna eller person att låta mej va ifred, men de funkade inte, o efter ett tag känner jag en orolig känska i magen, orolig på de viset som att nån ligger på sjukhus o man blir orolig, jag förstog inte varför ja kände så jag hade lixom ingen anledning att känna så, och de fortsatte att kännas så o jag var på väg att börja gråta men ja höll tillbaka tårarna o ja förstog inte de häller varför ja ville gråta.

Jag gick ut till vardagsrummet till mamma som satt o kollade på tv , jag sa inget till en början men hon såg på mej att nått va fel, så hon frågade va det var, jag berättade att ja trodde att de va nån i mitt rum och hur jag kände mej. Mamma gick in i mitt rum, och sa efteråt att de kändes så himla tungt att vara där inne, hon tog salvia och tände och gick runt med, sen tog hon en ljustake me 2 änglar på och täde ett ljus i mitt rum, ja gick in till henne o satte mej, efter ett tag började mina ben o skaka, bara benen, och igen så förstog ja inte varför, men mamma som är mkt mer erfaren en vad jag är, sa att de syntes i mitt ansiktsuttryck att nått var fel, och sa även att om den kvinnan jag såg behövde hjälp kunde hon gå genom ljuset.

vi tog med ljuset o satte oss i vardagsrummet, jag kände fortfarande oron och gråten som ville komma o benen skakade, mamma sa att det kan ha varit kvinnans känslor jag kände, eftersom jag själv inte alls förstog dom, efter en stund försvinner oron i magen o efter ett tag slutar benen skaka, mamma kände efter och trodde att hon gått vidare, allt kändes så snabbt mkt bättre, efter ett tag gick ja in i mitt rum igen, och började gråta, jag lät de komma fasst jag inte förstog varför jag grät, men de gick över fort, o allt kändes som vanligt i mitt rum, och jag kunde lungt sova på natten.

Men jag undrar, denna kvinna, varför kom hon just till mej som bara är 19 år, och som inte vet så mkt alls om sånna här saker, finns ju så många andra utbildade såkallade medium o liknande, varför kom hon till jusst mej? Jag tror inte att jag är redo eller mogen för sånt en jag vet för lite. Tur att mamma va hemma o kunde hjälpa, själv hade ja nog inte vetat va jag skulle gjort, som sagt jag vet förlite en för att ha kontroll över det och sånan situationer.