Känslan i kroppen...
I kväll när jag försökte få kontakt med Andevärlden bad jag om budskap och för första gången fick jag se helt klara bilder, men det gick fort och jag hängde inte riktigt med. Jag fick en känsla i kroppen som jag inte haft tidigare, kände mig "hög", ett slags lyckorus, kan inte riktigt förklara. En pirrande känsla i kroppen. Är jag på rätt väg? Provade senare igen, men då gick det inte alls. Ni som "kan" det här, kan ni beskriva känslan i kroppen eller känner ni inget speciellt/annorlunda när ni får kontakt?
Katarina

Hej, precis som Du får jag en massa olika fysiska signaler. Det gäller att lära sig att tolka dessa, så man kan tolka signalerna rätt :-)
Lycka till på en spännande resa :-)
/Ulrika

:) grattis får jag först säga till din första gång :) och lycka till i framtiden :)
De första jag vill säga är att är inte förvånad att andra gången hände inget,vet hur de är.. i början när man väl får se vill man gärna nästan direkt se igen men kroppen behöver paus för de tar energi plus att de du fick se ska smälta in :) bli inte förvånad om de dröjer ett tag nu inann de sker igen :)
I början blir de som du säger ett "rus" eller höghets känsla.. men med tiden lär man hantera saker och känslan kanske dämpas en aning men visst får man olika känslor då man "ser" man kan även få personen man ser.. dess känslor i kroppen,man lär sig med tiden vad olika känslor betyder och vilka som är ens egna.. vill igentligen inte säga för mycket här.. men säger bara du är på god väg :) kram och lycka till
Hej Katarina… så spännande.. ja de där med lyckorus är spännande. Jo du är på rätt väg. Själv så händer de ibland att man får lyckorus eller känner sig jättevarm i hela kroppen. En härlig känlsa. Inte alltid jag får något budskap som bilder eller pratar med mig eller visar sig. Ibland händer det att jag ser enbart färger eller ljus. Som om dom vet att man behöver lite mer energi i sig. Fortsätt på samma sätt,,, du är på rätt väg.
Kram //TIna

Tack, för era svar. Ja, nog tar det energi *L*. Körde barnen till skolan och la mig vid 9-tiden för att prova igen, men somnade o vaknade nu, men oj vad jag drömt. Nu måste jag ta en kopp kaffe. Ska läsa era svar om en stund igen, när hjärnan "hajar" lite mer.
Kramar Katarina

va spännande ,grattis! Ja det brukar väldigt fort nåär bilderna kommer och man fattar ingenting för det kan hoppa hejvilt hit och dit.Men lugn snart så kommer du att öva upp dig och förstår samanhanget och då kanske du får se längre smanhängande bilder..Lyckoruset är kärleken från dina vägledare dina vänner på andra sidan.dom kan förmedla en otroligt känsla i kroppen så man känner sig som ett litet barn och bara vill gråta.
Det är ju för att vi känenr igen dom egentligen och vårat hem på andra sidan.
kram

#5 Tack! Har skrivit ner bilderna jag fick upp och försöker analysera dom. Har precis provat att få kontakt igen och fick känslan men inga bilder/budskap. Jag känner mig enormt trött just nu. Behöver kanske hämta/få lite ny energi, innan jag provar igen. Men jag känner också att det kan vara lite svårt att tolka det man får till sig, då man gärna vill tolka det, som man vill att situationen ska va/ska bli, ska lösa sig.
Kram

#6 det är ju så att när man väl får kontaten och bilderna vill man ju bara upptäcka nya saker hela tiden,göra om det igen. Men ta inte i fpör mycket..låt det vara ,hämta energi och meditera när andan faller på igen.*ler* går absolut inte att tvinga fram nått här inte *s*
När jag började med Meditation kände jag alltid den stora glädjen du beskriver när jag kom i jkontakt med min vägledare…
Det var en sån skön känsla att man inte ville sluta o gå därifrån…
Det är ganska vanligt att man känner så, speciellt i början.
Det skulle kunna vara så att du är klar-kännande…. och kände av att andarna tyckte det var roligt att du kom.
Lite teorier från mig =0)

Tack, Caroline! Jag försökte nu vid niotiden igen och fick känslan, men inga så klara bilder som jag fick sist. Jag bad då om budskap i drömmen, jag vaknade nu för en stund sen och oj vad det har hänt grejer i "drömmen"/budskap? Nu, ska jag bara försöka tolka allting.
Katarina