Dörren
Efter att det varit lungt ett bra tag här hemma nu med spökerierna så satte det igång nu på morgonen igen. Dörren till mitt sovrum är mycket trög att stänga riktigt…Man får verkligen trycka till sista biten. Och jag VET att jag stängde den ordentligt igår när jag gick o lade mej.
Nu när jag skulle öppna dörren så står den på glänt……??? Och innan jag gick upp så spelades det musik från datan. Jag trodde det var sonen som var uppe redan. När jag öppnar min dörr så blir det tyst. Jag går ner och där sover sonen som en stock!!!!
Vem öppnade min dörr och vem spelade musik?????
Jag testade dörren nyss. Den var trögare att öppna och stänga än vanligtvis. Så den kan INTE gått upp av sej självt.
Jag vet kanske vem eller vilka som öppnat den…hihihi…Har hänt nån gång innan med när sonen haft det rummet. Då stod dörren öppen då med..mitt i natten. Men vart musiken kom ifrån är en gåta än….var ett fasligt liv. Kan datorerna bara sätta på musik av sej självt???

datorer kan inte sätta på musik av sig själva. hmm, dom/den (datorerna) kanske var på? (jag tvivlar på det men värt att fråga), isåfall är det ju värt att kolla upp om det är virus, för en "bra dator" ska absolut inte spela upp musik, och verkligen inte om den är avstängd. men jag tror det är andarna eftersom ni haft rätt mycket väsen i speciellt det rummet! (vad jag läst här på ifokus).
//Wizy

spöken är ju experter på att ta sig in i det tekniska,,har du något hemma så be dom gå mot ljuset och lämna dig ifred. hjälper inte det får du ta hjälp*ler* det är viktigare än vad man tror att rena sina hus för är det spöken så påverkar dom oss jättemycket och huset blir tungt ..
kram
Vi har haft mycket väsen i det rummet jag sover i nu. Kan vakna vissa nätter och vara jätteorolig i kroppen…Å då menar jag jätte……Jag har vaknat av nånting…men vet inte vad.
Datorerna var på…alla 3….har inga virus i någon av dom….Frågade min son igen om han hade spelat musik eller nåt..men han hade inte hört nånting.
Vi har andar här…och två utav dom vet jag vilka det är…men det finns en tredje…som jag inte får kläm på. Min kompis som är medial har försökt att känna in den..men den vill inte visa sej riktigt…..Vill nån försöka att känna av så varsogoda….

ivilket fall, känns det inte Ok att ha besök, så skulle jag absolut be ett medium om hjälp.
…i och för sig är ju musik trevligt tycker jag själv och att dörren öppnas - kanske är för att hjälpa dig att ha bättre uppsikt över boendet och din son?!? Det kanske är en god tanke bakom?
gå på Din känsla!
Men Mia, det är kanske därför som du har haft denna oro förut som du skrev, att det är något eller någon som vill komma i kontakt med dig…..kram
Tja Eija…..så kan det vara….Har inte tänkt så långt….men det är mycket möjligt!