Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 1179 ggr
Chatrine
0

Är du bra på drömtydning?

Jag måste bara fråga om det är nån som vet vad det betyder när man drömmer om en vampyr??? det var den sjukaste dröm jag haft någonsin.. mer än så vågar jag inte lämna ut Cool

ikna
0

Det beror helt och hållet på vad drömmen i övrigt handlar om. En fråga att ställa sig är: vad är en vampyr för dig?

TantAlma
0

I min drömbok läste jag att vampyr är ett dåligt omen och att man kommer gifta dig för pengars skull och att man kommer ångra det.

Jag tyckte det lät lite roligt och var tvungen att skriva det..

Däremot så tror jag för egen del att drömmen om vampyr betyder att du ska vara vaksam och en falsk människa kommer dyka upp. Så läs av de du möter framöver. Så skyddar du dig.Skrattande

Alma

Tiia
0

Jag skulle kanske säga som så att du kanske känner dig uttömd på energi

Chatrine
0

# ja där slog du huvudet på spiken! Det gör jag verkligen, jag är helt orkeslös…. det som att någon har "sugit musten ur mig".

#1 & 2

Jag tar er tydningar till mig oxå, hoppas bara inte min karl vill gifta sig med mig för att sedan ångra sig, för pengar har jag inte så gott om… hehe

Tack alla ni för svaren.

[Hellas]
0

Läser lite i min nyinköpta tolkningsbok gällande djur!
Så här står det:

Vampyr fladdermus, Familjen: DesmodontidaePassion är en gåva. Min gåva till dig är att vara passionerad.
Släpp kontrollen och ge dig hän. Uttryck din kärlek, din passion.

moonflower
0

jag vet ej så mycket om drömtydning, men min teori är att,

oavsett bilder/figurer mm, man ser i sin dröm så är det känslan man får, som är viktigast! Sen kommer bilden/figuren/tecknet som pricken över iet.

[Hellas]
0

#6 Helt rätt, man ska alltid först och främst utgå från sin egen känsla för just en symbol och den kan vara possitiv för en del och negativ för andra ect.