God morgon
Hoppas alla haft en kanonhelg med mycket kul.
Nu är det måndag igen och dags för jobbet.
Önskar alla en jättefin dag idag…ser ut att bli lite mulet idag och lite svalare.
Kramar!!! 

GOD MORGON Här är det åter en fin och solig dag

Godmorgon!
God morgon.
Solen skiner idag med +15 grader lite svalare idag.
Godmorgon alla vännerna!
Ja, nu är det måndag och idag ska jag söka till ett nytt jobb igen! Det känns bra och jag tar det som det kommer… Det blåser utanför så jag hoppas att jag inte blir alltför virrig idag =)
Lycka till idag och kram på er allihopa!!
Många Goa Kramar
Annisangel
Godmorgon! ´Önskar er alla en fin dag. Ikväll har mina grabbar skolavslutning.
Godmorgon!
Här är det sol, klarblå himmel och varmt.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Godmorgon, sol idag också men lite blåsigt.

Gomorron,soligt å blåsigt här oxå

Godmorgon! Här är det svalare idag, det regnade inatt vilket var bra :) Solen kikar fram lite mellan molnen så vi får se hur det blir med vädret här längre fram idag. För min del gör det inget om det blir molnigt idag, ska sitta hemma och jobba :)
Önskar er alla en underbar dag!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Godmorgon Världen och alla varma människor!
Sol och blåst hos mig!
Godmorgon.. här är det storm:S allt flyger hejt vilt…..kram
Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3
http://pysselgummsan.blogg.se/
Godmorgon på er alla! Här är man tillbaka på arbetsplatsen efter två veckors "jobbsommarlov". Helt ok arbetsväder med mulet och blåst…. hade 11 grader när jag gick till bussen i morse. Vi har också haft ordentligt med regn i natt och det var så skönt att det kom och rensade luften.. och vattnade naturen!
Godmorgon efter åska och regn i går har det blivit kallare.Idag blåser det och är 14,9 grader känns ungefär som höst efter flera dagar med ca 30 graders hetta.Men det gör inget för jag håller på att förbereda ca 5 veckors husvagns semester i Sverige Finland Norge.Som det är tängt åker vi på fredag.Sommarkramar från Solblomman

Hej och Godmorgon på er alla här skiner solen ca 18grader nu
Men det blåser Bra tork väder om man skall hänga ut tvätt.
Ha det riktigt skööööönt. Allla Kramar till alla från mig
Godmiddag alla på ÖN.. Lite svalar i dag men hel ok ändå. Lite sol lite moln.
Gokväll på er alla. Här har det också varit lite svalare idag. Nu önskar jag faktiskt lite regn för all växtlighet.
Ha en fin och skön kväll
Var rädda om varandra