Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 3168 ggr
vattuqvinna
0

Kärleken

Nähhh! Nu är jag så himla trött på att vara singel har varit det i 10 år nu är mer mogen än någonsin att hitta han med strot H.Sommaren är här och vilken tidpunkt är bättre än detta att hitta npgon att mysa med. Det är ju så att man ska va två,kärlek till mig själv har jag fått mycket nu *ler* är klar där hehe! Nu vill jag ge och ge ,,åhhh kommer han nån gång då. Har vi nån som kan se om han finns där ute i sommarvärmen till mig i år.*

varma kramar pust!!

[mia-38]
0

Åhhhh..jag håller med dej fullständigt…

Vill va med nån..ta hand om nån…få ge ömhet o kärlek…få tillbaka…viska gulliga ord i örat. Känna att någon tänker på en..saknar en…vill sakna någon…och tänka på någon…Tvåsamheten helt enkelt!

Undrar med…När kommer han?Skrattande

Ina123
0

Här är en till som undrar Flört

EwaKristina
0

Jag måste ju vara riktigt annorlunda jag,hahaha FörvånadJag bara tokälskar att vara singel.har varit det i 6 år drygt och kommer absolut att fortsätta med det.Men ändå önskar jag att ni andra finner den kärlek ni söker…Lycka Till!!

vattuqvinna
0

*ler* ja ddet finns ju två sidor av allt,ibland undrar jag när jag hör andra par som gnäller på varandra hela tiden..vill dom va singlar då? och vi singlar som vill vara två och bara längtar efter kärleken. Ja han kommer nog tidsnog men ,jag längtar såå i år ..

Ina123
0

#3 Tack Ewa, vänta du bara, tänk om det slår till när som helst för dig också, när man minst anar det sägs det ju  ;) Kram

Jane-Lyzell
0

Allt går ju i 7 års cykler sägs det ju Ewa - så ett år till i frihetenSkrattande

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[mia-38]
0

Åh fy 17….Jane….då får en vänta lääänge….fniss

Jane-Lyzell
0

Ha ha ah - fast det gäller ju inte alltidFlörteller?

[mia-38]
0

Det får vi verkligen inte hoppas..hahahah

vattuqvinna
0

*skrttar nej fy sjutton ..ska man vänta då i 4 år till då *då har det gått två 7 års cykler ,, Men sju år har en stor betydydelse när jag ser bakåt i tiden så har det hänt mycket omställningar just vid 7 år

[mia-38]
0

Får väl bygga nunnekloster nu då om man ska vänta så länge….asg….Skrattande

nääää..skämt åsido…

vattuqvinna
0

#11 *Skrattar ja du det har jag sagt ett antal ggr .Nej nu blir jag nunna! hihi

Zedd75
0

Nää jag tor vi får gör salg i Elisbets förslag.

Medium söker man/kvinna Skrattande

för vå risngel tråder gick ju så där. så u får vi hitta på något annat ;)

MVH Zedd

[Chakra]
0

Bara jag ser ordet Kärlek får jag behagliga rysningar!Glad

Han, den här mannen som är så speciell; själsvännen, är det jag väntar på nästa gång. Han får hjärtans gärna dyka upp när som helst nu!

vattuqvinna
0

ja jag hoppas den äkta underbara kärleken kommer till oss alla snart som längtar..=0)

sven-g
0

Ni får väl skriva en önske lista på egenskaper, det kan ju finnas någon som vi som har sambo , kan förmedla på ett finare sätt. Bara ni inte skriver ung man önskas ska likna Elvis P vara vältränad lätt dresserad, ekonomiskt oberoende generös, äga egen gård med tjugo boxplatser. tretti hektars inhängat bete med vitt staket fin paddok osv.

tarotlasse
0

Det säger du Jane att det går i 7 års cykler.

¨då borde det vara dags för mig då *S*

Har varit singel nu i 7år visserligen med några korta mellanspel.

Men ändå säger jag som Eva jag trivs rätt så bra med singel livet men visst saknar jag ngn vid min sida i melan åt ngn man kan dela sina tankar med och kunna prata lite djupare med.

Men ngn sådan har jag inte hittat så då får det kvitta *L*

Sedan så har man ju ett yrke som skrämmer bort många och när ngn trots detta börjar intresera sig så skrämmer mina arbetstider bort dom.

Så inser själv att jag inte har den tiden som ett förhållande kräver elelr så är det bara att inte rätt person dykt upp ännu.

Kram på er alla Lasse

Jane-Lyzell
0

#17 särbo e också braSkrattande ett komplement för de som varit själva för länge…….

Kram Jane

Eija
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

He,he,he…..månne vårkänslorna spira….Skrattande, skämt åt sido….visst finnes det en till var och en….det tror jag….och den som varit singel länge och trivs med det, hon/han är nog inte beredd än, men jag tror att det kommer….

Jag var iallfall helt på det klara med att vara singel, ville ha friheten att göra vad jag ville utan krav…ta bilen och bara åka dit näsan pekade…utan att fråga om lov…livet lekte…inga måsten, barna var utflygna för länge sedan…och jag hade kommit ifrån ett jobbigt förhållande….

Då pang, så stod han bara där…..handsvett, glädjefnatt, hjärtdunk, fjärilar i magen, och ståpäls…och sen var man såååå noga med hur man själv såg ut…uj,uj,uj….vilken känsla…kärleken är allt för go…..och idag har jag sen tre år tillbaka, världens underbaraste särbo man kan tänka sig…

Trisha
0

Jag är en obotlig romantiker, trots en trist skilsmässa som tog mig åååår att komma över - en själsfrände som drog åt annat håll.

Tänk om det kan vara så att vi nu lever i den tid som alla pratar om med själslig utveckling inom människosläktet, våra själar kommer ikapp oss och tar plats i våra kroppar….

Då du Vattuquinna - då kommer det en man vars själ är förankrad i hans kropp och han vet. Utan en massa rädslor så vågar han möta dig i all din styrka och bara tacka Guden o Gudinnan att du äntligen kom i hans väg! OCH - han friar inom loppet av några veckor. För varför vänta när båda vet.

Hihi - som ni hör - obotlig! Men visst vore det mysigt….

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

heponima
0

# 20 Åhhhh vad underbart att vara en obotlig romantiker! Önskar att jag oxå vågade vara det till 110%…

Jag hittade just mannen som du talade om men blev grymt "dumpad" för 4 dagar sedan efter bara en kort tid! Gråter

Men det sägs ju att det som inte stjälper en stärker en - hoppas det stämmer! (Även fast det känns som man har gett upp nu)

Hihi - du verkar vara obotlig - men väldigt mysig tanke!

vattuqvinna
0

#20 ohh va jag ryser när jag läser det du skrev *ler* jag vet att han kommer och han tar mig med storm.som du säger han strå väl bara där en vacke dag och då gäller det att hänga med i svängarna *skrattar*

#21 ,va synd men du ska se att det var en mening med det med..kram