Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 2752 ggr
Sophie_J
2

Mannen i svart

Jag måste bara berätta något som hände mig för ca 2-3 månader sedan.

Jag var på väg till skolan. Jag gick som vanligt runt kl.9. Jag har alltid, så länge jag kan minnas, tittat ner i marken när jag går. 

När jag kom till ett specielt område hände något underligt. Jag var på en gångväg som går från ett bostadsområde till ett annat genom en skog. Jag tittade upp en kort sekund för att se så att jag inte går på någon och ungefär en 200m längre fram går en man mot mig, svart kläd. Jag tittar snabbt ner och sedan upp igen, OCH det underliga är att mannen var borta… Från att jag tittar ner och sedan upp igen tog kanske ca 3-4 sekunder. En människa kan inte försvinna så snabbt.

Jag som var helt förstelnad, tittade mig snabbt omkring. Inte en skymt av mannen. Små joggande, skyndar jag mig över till det andra bostadsområdet och tittar in i skogen hela tiden. Han kanske gick in där, men vem skulle göra det? Det finns inga stigar.   

Jag har tänkt på detta så j*kla mycket och kan fortfarande inte fatta. När jag tänker på honom ser jag en människa i svarta kläder. Jag har känslan av att det är en man, men det kunde lika gärna varit en kvinna. Det är inget ansikte, inte ens hår. Jag ser bara kroppens konturer och svarta kläder. Vem var mannen i svart? Kan jag bara ha inbillat mig att jag såg någon? Snälla kan något hjälpa mig?